Deel 2

14 0 0
                                    

We zitten in het vliegtuig en na een paar uur gevlogen te hebben komen we eindelijk aan.
April ligt te slapen en ik besluit haar wakker te maken maar niet op een gewone manier "april wakker worden we gaan neerstorten!!",roep ik luid.
Ze schrikt wakker en staat recht. "waat? ?!!"alle mensen kijken ons aan maar we trekken ons er niks van aan.
"Grapje we gaan gewoon landen dus besloot ik je wakker te maken ",zeg ik terwijl ik de slappe lach heb.
"haha je had je gezicht moeten zien toen ik zei dat we gingen neerstorten!"
"Haha heel grappig stacy ",zegt ze neplachend.
Dames en heren gelieve jullie gordel vast te maken we gaan landen in La momenteel is het 14 u en 28 graden we hopen dat jullie een fijne vlucht gehad hebben

"Waat zo warm en zie ons hier zitten met onze lange broek ",zeg ik.
"Stacy ni beginne zagen hè van zodra we ons appartement hebben gevonden kunnen we ons omkleden"

NA DE LANDING

"Kom we zoeken een taxi naar de garage dan hebben we al direct een wagen",zegt april.
"Wel een slim idee ",zeg ik.

IN DE GARAGE
(NATUURLIJK SPREKEN ZE HIER ENGELS MAAR IK BLIJF WEL IN HET NEDERLANDS SCHRIJVEN: )

"Dag dames met wat kan ik jullie van dienst zijn ?"
"Goeiendag meneer ik ben Lucy Mertens en ik kom m'n wagen ophalen." "Ah oké momentje ik zoek even de papieren,ja ik zie het uw vaders heeft hier vorige week een wagen gekocht en gezegd dat het u zou komen ophalen,wilt u juist hier een handtekening zetten?"
"Tuurlijk"
"Goed zo wilt u mij volgen dan breng ik u naar uw wagen "
Hij draait zich om en begint te lopen we besluiten hem te volgen tot we bij een super schattige blauwe fiat 500 aankomen.
"Voila uw wagen wat vind u ervan ,uw vader had me gevraagd om uw reactie te filmen dus daarom dat ik even m'n camera neem "
"Aaaaahh wat mooooiii !!!!"gille we allebei.
Als we uitgegild zijn nemen we de wagen en rijden we naar buiten.
"Oke april had jij dat adres want gelukkig heeft m'n vader een wagen met gps gekocht anders hadden we een groot probleem gehad denkt ik "
"Ja ik zal het effe ingeven"
We rijden een super chique wijk binnen "april wat doen wij hier ,hier staan villa's van miljoenen euro's"
"Weet ik veel we volgen toch gewoon de gps"
Plots zegt de gps dat we aangekomen zijn we kijken naar buiten en zien een super chique gebouw staan.
"April ben je zeker dat het het juiste adres was ??" "Jaa dit was het adres dat m'n vader me heeft gegeven.
"Zullen we naar binnen gaan ?"
"Ja is goed "zeg ik.
We gaan naar binnen en zien een vrouw aan een balie zitten.
"Goeiendag kan ik jullie helpen ?",vraagt ze.
"Hallo ik ben Stacy Cleymakers en m'n ouders zouden hier een appartement voor ons hebben gehuurd"
"Wat was de naam ?",vraagt ze.
"Stacy Cleymakers"
"Ja inderdaad je ouders hebben je een penthouse gehuurd voor 2 maand klopt dat ?" "Wat ?,een penthouse ??"
Stacy en ik kijken elkaar aan en beginnen voor de zoveelste keer weer te gillen,als de vrouw ons raar aankijkt besluiten we om te zwijgen.
"Hier is de sleutel ,jullie moeten op de 4e verdieping zijn,veel plezier"
We nemen de sleutel en nemen de lift naar de 4e verdieping voor dat de deuren van de lift toegaan steekt er iemand nog snel zijn akketas tussen de deuren waardoor de liftdeuren terug opengaan
Een knappe man in pak komt de lift binnen en kijkt ons aan waarschijnlijk denkt hij dat we in het verkeerde gebouw zitten maar hij lacht toch vriendelijk.
April en ik kijken elkaar aan en denken hetzelfde" wat een hottie."
We zijn veel te snel op de 4e verdieping als de deuren opengaan en we uitstappen, voor de deuren terug dichtgaan kijk ik nog snel heel even om en weet niet of ik het goed zag maar ik dacht dat de hottie naar me knipoogde natuurlijk zal ik dag wel verkeerd gezien hebben,ik met m'n meter 65 ,bruin haar en groene ogen ik heb altijd wel aandacht gekregen van jongens maar toch niet overdreven veel.
Het moment is aangebroken we staan voor penthouse 14 ,m'n geluksgetal,wat een toeval.
"Ben je er klaar voor ?",vraagt stacy.
"Als je nog lang wacht ontplof ik !!"
Ze doet de deur open en we kunnen onze eigen ogen niet geloven voor ons ligt een penthouse dat ongelooflijk mooi is stacy en ik weten niet wat te zeggen.
"Hoe kunnen m'n ouders dit betalen??",zegt April.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 27, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Our Freedom Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu