M-am tot gândit la ce mi-a spus Ally si la ceea ce am vorbit cu Kate și am hotărât să nu mă duc.
I-am trimis mesaj spunând-ui că nu voi merge si am plecat să mă plimb ca de obicei prin parc.O văd pe ea vine spre mine zâmbind eu plec capul prefăcându-mă că mă uit in altă parte, si dupa aceea mă striga, ma uit la ea, ea la mine incep să merg spre ea mandru cu capul sus si zambind cand deodata Șbang ma-am impedicat de un bolovan am cazut intr o balta.
Ma trezesc confuz o vad pe ea langa mine. Ma ridic jumatate ud ma uit la ea si imi pune esarfa ei la gat. Ii spun nu ai ceva si pentru pantaloni?
A ras.
Am zambit mandru de gluma si am invitat-o sa ne plimbam. Mi-a aratat cheile de la masina.
Nici nu i-am aratat unde mi-am lasat bicicleta.
Am iesit dintr-o parcare si ne-am oprit in alta. Era mai romantica decat mine.
Ma intrebat daca mi s-au uscat pantalonii
-D...da raspund confuz neamindindu-mi ce sa intamplat si sperand ca eram ud de la balta
Era cel mai ridicol moment dar in acelasi timp si cel mai perfect.
-Ai radio? Întreb aratand spre radio, imi venea sa imi trag o palma
A pus muzica.
-Hei, se apropie de mine si ma intreaba, fumezi?
-Da zic amintindu-mi ca am un pachet gol in buzunar.
I-am furat o tigara pe furiș.
M-am apropiat de ea i-am pus mainile tandru pe obraji si am apropiat-o de mine ca sa pot sa pun capul pe ea sa dorm.
Eram intr-o racheta zburam si ma gandeam la ea si tot zuburam prin cerul lin si ma tot gandeam la ea si zburam tot mai repede pana cand realitatea mi-a distras confortul trezindu-ma ud si mi-am dat seama ca eram intr-o balta.
Am fost abandonat fara resentimente intr-o balta.
Ridic capul caut portofelul si in fata mea vad un boschetar cara numara banii. Îl întreb ce face acolo si imi spune ca nu ii se întâmplă asta în fiecare zi. Nu puteam sa il contrazic în privința asta.
M-am ridicat si șbang o bârnă de metal peste ceafă...
Bârne de metal....Boschetari
....Balți....Contuzie celebrarăVăd un doctor muist cu față de sponge bob care voia si el sa ma fure dupa patul de spital...
Am fost jefuit fizic si sentimental in aceiasi zi si ea nici macar nu e aici....Ce mai Weekend.
Sper ca va facut povestea sa vomitati macar putin.
CITEȘTI
Week..
HumorPovestea este despre o "Ea"...Ce trist o poveste despre "Ea" asta înseamnă ca apare și un "El"-adica aici intervin "Eu"