2.

57 3 0
                                    

,,Shanon Láska vstávaj!",,Hmmmm?",,Miláčik poď sa najesť.",,Dobre už idem len sa upravím.",,Dobre."povedal môj najväčší šéf a pobozkal ma, keby tak vedel čo sa tu deje hneď by bolo aj po "láske" alebo "miláčikovi"a ležala by som dva metre pod zemou.S tohto života mi bolo na nič koľko krát som si priala zmorieť, koľko krát som rozmýšlala či ma niekto zachráni.Milión ba miliardu krát stále nad tým rozmýšlam.Dnešne ráno nebolo výnimkou, pri čistení zubov som rozmýšľaľa nad tým, ak by sa mi podarilo újsť a nikto by ma nenašiel prežila by som?miloval by ma niekto?chcel by mi niekto pomôcť?a čo rodina?poznala by ma?žijú?nie,nie a nie jedna odpoveď na všetky moje otázky ktorých bolo toľko a stále sa hromadili, ,,Raz určite niekto príde, zachráni ťa bude ťa milovať, pomôže ti." ,,Nebuď naivná."povedala som si sama pre seba a vydala sa do jedálne.Tam už ma čakala Jess nebola nadšená ale hneď ako ma zbadala roztiahla pery do obrovského úsmevu.Nechcela som ju raniť alebo niečo také viem že to je citlivá osôbka a tak som sa usmiala tiež,,Josh?",,Hah ano zobudil ma.",,Pekné odneho.No pekné ako pekné",,To hej."musela som sa nad tým pousmiať, držia nás tu ako také zväri, bez slobody, bez ničoho, no aj tak sa k nám správajú "celkom" srdečne, ano snažia sa aby sme sa aspoň čiastočne cítili dobre.Ale ak si myslia že im na to skočíme tak sa mýlia, nie sme až tal blbé, snažia sa nás len oblbnúť, aby sme im slúžili s pocitom že im to vraciame späť to ako sa k nám nádherne správali ako k nám boli milučký a neviem čo všetko.....HOVNO!Sme pre nich nič aj handra na vytieranie podlahy je pre nich vzácnejšia ako my, sme pre nich len vzduch.Kedy sme my boli vzáčnejšie ako sex a peniaze?Nikdy!

,,Shannon,poď sem mám pre teba službičku.''ukázal ku mne prstom môj otrasný,prašivý šéf a odišieľ do zadnej miestnosti.No nakoniec sa ukázalo že to nebol môj šéf ale...ale....pritlačil ma surovo o stenu a začal ma nenásitne bozkávať.,,Budeme mať problémi a ja o ne nestojím!''

No neposluchol môj názor a nakoniec mi priviazal ústa čiernou šatkou a ruky ľankom.Zamkol dvere čiže nebolo vôbec počuť moje vzlyky,krik ani boj o tak zvané prežitie.Nedokázala som sa mu vyrovnať keďže mal väčšiu silu tak som no proste nedokázala dostať sa z jeho silného zovretia.Šmaril ma o posteľ a sadol si na mňa obkročmo.Mohla som sa pokúsiť brániť no to skrátka neišlo.,,Čo sa to tu kurva deje?!''rozlomil dvere šéfko na to som zahliadla v ruke kovovú zbraň ktorú namieril na danú osobu,ktorá ma pred málou chvíľkou chcela znásilniť a vystrelil na to sa miestnosťou ozvalo silny náraz do lebky a krv vystriekla snaď na všetky svetové strany.Namieril ju aj na mňa ale hneď ju aj zložil keďže ho napadlo že som s tým nemala žiadne dočinenia a hlavne moju nevynu vyčítal z mojich sľz a vecí čo mi bránili v pohybe alebo v rozprávaní.Rozviazal ma a na to ma objal.Tieto sekundy boli snaď moje najšťastnejšie na svete ale to sa náhle skončilo keďže namiesto toho chlápka ma znásilnil on takže......tomu som proste újsť nevedela.Bolelo to.Štipalo to.Vzlykala som no jemu to bolo jedno a len sa usmieval od ucha k uchu ale stop detailom pretože toto čo mi spôsobil bolo hrozne kruté,na to mi moje pocity zhoršovalo to mrtvé teľo,ležiace na strede zemi v celkom dosť presvetlenej ale mizernej izbe.

Prosím pomôžte.,,Ammm a ešte niečo.Prídu tu dvaja zákaznici,ktorí vraj hrajú v nejakeh skupine no zabudol som jak sa volajú.Andrew a Ashley?tak nejak sa volajú ešte sa pozriem do kartotéky a dopočul som sa že su dosť aleže Dosť bohatý tak ich prevezmi a zarob hezké prachy.''pristúpil ku mne a chytil ma za bradu.,,Inak zabijem aj teba.''usmial sa,zapol si pudlo a odišieľ.Nič iné som nemohla vykonávať ako len plakať,plakať a plakať.Všetkého je na mňa moc a kedy nebolo?Kedy sa to všetko skončí.

D-A je tu new kapitola ^^ dúfam že sa vám bude aspoň trošičku páčiť keďže polku písala Angel a polku ja.A TO SI TO MALA DOPISAŤ CELÉ TY TY HOVADO!!!!
A-Ale...ale...tak ja...ja...som anjelik, anjelik takéto veci opisovať nemá :D. No ale zas na druhú stranu musíte mi všetci dať za pravdu že ja by som to takto nedopísala, však? Ja nepíšem tak EPIC a AWESOME ako ty. Ale zas ja opravujem niektoré grama chyby, niektoré...nie som taká slovenčinárka lebo diktát je u mňa vždy ehm...za...ehm...päť...ehm >"nenápadné"<kašlanie.Jo a aby som nezabudla aj ja ťa ľúbim.(Nemyslite si o náč nič zlé my sa takto sereme, však darling)Asi by som to mala ukončiť či?No dobre!
D-Snaď každú chybu ne? XD Ale nabuduce píšeš celú kapitolu sama :P aj ja ťa ľúbim ^^(neznášam ťa)milovať ťa(dobodať ťa a ugrilovať)jooo mi sa škárlime darling xDD
A-Hovoríš mi zduše...wait...ja žiadnu nemám nevadí...tak zo srdca...sakra!Tak z pečene...hej to môže byť.Darling(Debile.)aj ja ťa ľúbim(utopiť a hodiť do jelít!)dúfam že mi dlho budeš žiť(teda dlho zomierať jedom ktorý zabíja ľudí do troch dní.)Každú ? Pffff...len to čo vidím aj to vidím jak krto...dobre ja sa radšej odvolám. XD
D-Ty...ty....ty hajzle!Budeš sudená jak batoľa!Ale srať to......Tak dúfame že si kapitolu užijete a majte sa.Sayonara.
A-Meee...to už končíme? Tak nič my vám z celého srdca arigató [Ďakujeme] že ste si prečítali túto s polovičky blbosť a s polovičky total epic awesome časť a ako už hovorila kolegyňa predomnón.Sajonara! Nepíše sa to Seyonara?Srať to!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Save Me!(BVB-FF)Where stories live. Discover now