Epilog.

47 5 6
                                    

Doar o pereche de ochi caprui. Doar o fiinta splendida, plina de viata, de curaj si inteligenta! Doar un nume Olivia Morgan, Livia cum ii placea sa fie numita de catre persoanele dragi.

Psiholog de profesie, Livia se trage dintr-o familie de britanici diplomati, stabiliti in Statele Unite, insa faptul ca parintii ii stau in cale nu o impiedica sa se intoarca in tara natala pentru a-si indeplini visul de a duce o viata linistita, departe de tot ceea ce e rau. In ochii ei se citea setea de independenta, dorinta de a lua singura decizii, fie bune sau rele. Parintii sai isi doreau pentru ea tot ce e mai bun, isi doreau perfectiunea, insa nu stiau ca asta o macina pe fiica lor in interior, ca o face sa isi doreasca mai mult pe zi ce trece sa plece, sa ii paraseasca.

Livia avea trasaturi aproape perfecte, ochii caprui, brazdati de lumini fulgeratoare, buze neexagerat de pline, obraji rosii ca focul, parul sau saten inchis, usor ondulat, ii acoperea spatele si umerii, dandu-i o aura aristocratica, plina de eleganta si stil. Corpul ei nu era prea inalt, subtire in talie, lat in solduri si in partea de sus.

Era o femeie frumoasa dar in ciuda acestui fapt nu avea pe nimeni, nu isi dorea o relatie pentru ca, asa cum spunea chiar ea, "Nu am nevoie de un barbat pentru a-mi defini calitatile proprii.„ si, intr-un oarecare fel, avea dreptate. Ea insasi era tot ceea ce avea nevoie pentru a-si atinge scopul si asta s-a si intamplat!

Din ziua in care a parasit New York-ul, viata sa a luat o intorsatura semnificativa.

Odata cu mutarea in Londra, Livia s-a axat pe cariera ei de psiholog infiintand un cabinet psihologic care s-a ridicat deasupra asteptarilor sale. Îsi dorea nespus sa ii ajute pe oameni, sa ii inteleaga, sa ajunga la inima lor. Nu ducea prea des dorul parintilor sau al Americii, se obisnuise cu viata in Anglia, cu locurile, cu oamenii, cu totul. Se simtea in sfarsit libera, capabila de luarea unor decizii importante pentru ea.

Aparitia unui barbat era inevitabila pentru o femeie atat de frumoasa si inteligenta la 25 de ani. Si a aparut! Cel ce avea sa ii schimbe viata, cel ce avea sa ii topeasca inima inghetata, cel ce urma sa fie intaia si ultima sa iubire adevarata. Christian Jefferson.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 26, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Suflet RătăcitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum