*Endonezya'da pazarlık sırasında satıcı parayı yere atarsa son fiyat anlamına gelir.
*Nijeryalılara sırtınızı kremleşmeyin. Onlara göre beyazların derisi yoktur.
*Panama'da çok güzelseniz size yüzde 20'ye varan indirim yaparlar.
*Avustralya'da yasiniz 65'in üzerindeyse geneleve girmek için sağlamdır raporu gerekir.
*Sumatra'da küçük çocukların resmini çekmek yasaktır. Dişlerinin gelişmesini önler inancı hakimdir.
*Marilyn Monroe'nun 6 adet ayak parmağı vardı.
*İnekler merdiven çıkabilir ama inemezler.
*Ördeklerin 'vak' sesi yankı yapmaz, nedenini de kimse bilmez.
*Sivrisinek kovucu spreyler sinekleri kovuyor, sizi gizliyor. Sivrisineğin alıcılarını bloke ederek sizin orada olduğunuzu anlamamalarını sağlıyor.
*Taze kakao içinde bulunan sıvı, kan plazması yerine kullanılabiliyor.
*Hiçbir kağıt parçası 7 defadan fazla ikiye katlanamaz.
*Uyurken, TV izlerken olduğundan daha fazla kalori harcarsınız.
*Meşe ağaçları elli yaşından önce palamut vermez.
*Üzerinde barkodu bulunan ilk ürün Wrigley's marka sakızdı.
*Kupa papazı bıyıksız olan tek papazdır.
*Boeing 747'nin kanatları, uçakla uçmayı ilk başaran Wright Kardeşlerin uçtuğu mesafeden daha uzundur.
*Amerikan Havayolları 1987 yılında first-class da sunulan bir adet zeytin eksiltmek suretiyle 40 bin dolar kar etmiştir.