O gün cok heyecanlıydım. Çünkü yeni bir eve taşınacaktık, bi yandan da korkuyordum çünkü genellikle oralarda cinler yüzünden 61 kişi ölmüş. Ben inanmıyordum. Ertesi gün yola cıkıcaktık yok heyecanlıydım.
Saat 09:37 biz yola çıkmıştık, yolun ortasında durduk acıkmıştık köfte ekmek yemiştik gerçekten tadı harikaydı. Yola devam ettik, eve varmıştık iki katlı 5+1'di ev, ev çok pisti, annem hadi sen çık dışarı çocuk larla kaynaş demişti . Ege diye biriyle tanıstım. onlarda 3 ay önce tasınmıs buraya. Biz baya knk olmuştuk . 1hafta sonra onların ailesi bize gelmişti.Saat akşamın 09:26 biz odamda Ege ile konuşuyoduk, Ege bana gizemli ev olduğunu soyledi , gidellimmi falan diyince hayır diyemedim . Ailemizden izin alıp gitmistik Ege'yede bir kaç kisi topla dedim 3 kisi cagırdı yılmaz,güney ve burak evden yorganları alıp gittik.
Saat 03:46 banyoya gittim ses duydum ama aldırış etmedim, faredir dedim odaya giderken kan lekesiyle arapça yazı yazıyordu ben eski okulumda arapça dersi görüyordum. "Gidin burdan" yazıyordu yukarı çıkıp arkadaşlarıma haber verdim gittiğimizde baska bir yazı yazıyordu "size diyorum gidin yoksa kötü şeyler olur" cok korkmustuk hepimiz aşağı indik fakat Kapı kilitlenmiş camlar açılıp kapanıyordu hemen yukarı çıktım ikinci kattan camdan aşağı atlamaya karar verdim . Atladıgımda bayılmıştım, bileğim burkulmuştu ayıldıgımda babamı çağırmıştım babam herkesi çıkarmıştı Ege , Yılmaz ve Burak buradaydı ama Güney ...
Güney yoktu 100 metre ileride Güney'in cesedini bulduk. Ailesi perişan olmuştu cesedin üstünde bir not vardı "bundan bi ders alın..." cok korkmustuk babama eski eve geri dönmek istediğimi söyledim.Ertesi sabah eski eve gittik, artık kendimi daha iyi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Evv
RandomKorku dolu hikayeler DİKKAT!! aksam saat 2 den sonra okumamaya bak