Micheal Jackson Ölmedi #3

403 5 0
                                    

Filmde 7 sahne gördük:
-Thriller
-Earth Song
-They don't care about us
-Ghosts
-Mj air
-Son mesaj: Heal the World
-Gilda'lı Smooth Criminal
-Thriller
-Yeni versiyonuyla Ghosts
Bu videolar 25 Hazirandan sonra tamamlandı.
-Cenaze töreninde aynı kameralar kullanıldı.
-Forest Lawndaki altın tabutla Anma törenindeki tabut aynı değildi.Yani iki farklı tabut vardı.
-Ortada bir mezar yok.Görünen sadece idarelik.
-Hiçbir aile üyesi Forest Lawn daki mezara gitmedi.Bir tek kuru çiçek bile yok.
-Michael güvenilir arkadaşları ve ailesi tarafından destek görüyor.
-Anma töreni, Mj'in ölümünü gerçekmiş gibi göstermek için düzenlendi.
-JCC ve Applehead Michael'a çok yakınlar.
-Forest Lown mezarı boştu.
-Çocuklar başından beri farkında.Blanket'e babasının tatilde olduğu anlatıldı.
-Paris anma töreninde ağlamadı.Gözyaşı yoktu.Tam o sırada Janet, Paris'in yüzünü kapattı.
-Hoax sitelerinin, Michael'ın yaşadığı yönünde ipucları verdiği sanılıyor ama aslında bizi araştırmaya teşvik ediyorlar.
-FBI, siteleri kontrol ediyor.Bazı şeyler postalanamıyor.
-Michael coroner da değildi. RTL tarafından hazırlanan o video bir taklit, anlamlı bir video.
-Hoax sitesi birçok ipucu veriyor. Aslında bizim araştırmamız için dikkatleri başka yöne çekiyor.
-TIAI bizim için iyi bir rehber.
-Michael tüm bu oyunu aldığı tehtidlerden, borçlarından (şimdi ödenmiş durumda) dolayı planladı.
-Tribute iptal edilmiş oldu, çünkü bu onun ölümünü işaret ediyordu ki bu bir hile olurdu. Tribute iki kez iptal edildi.
Michael hayranlarına düzenbazlık yapmak istemez.
-Dublörler TII de birkaç sahnede kullanıldı.Michael yoğundu. Dome Projesi üzerinde çalışıyordu ( Dome Projesi nedir?) Dublörleri Ortega yönetiyordu. O ne yapacağını iyi biliyor.
-Michael, kırmızı bir gömlek giydi ( 7'li). Siyah bir tişört giydi.

 Thé Inside Illuminati  #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin