1. bölüm : Anlaşılmaz diyalog...
Okuldan çıkyordum , en sonunda yaz tatili gelmişti.Babam beni almaya gelmişti.Arabaya doğru ilerliyordum ki birden öyle bir şekilde itildim ki yere kapaklandım.Bir anda görüntü karardı bayılmış olmalıyım , çünkü gözlerimi açtığımda sıyah kapşonlu biri tarafından okulun en tenha ve dolayısıyla en az uğranılan yerine doğru sürükleniyordum.Hareket edemiyecek kadar bitkin hissediyordum kendimi, kalkmak için direndim ama kalkamıyordum.Sonra siyah kapşonlu çocuk beni duvara savurdu.Kapşonunu açtı ve... bir dakika o Neo değil miydi? Bana:
--Sırrını biliyorum Ezio , bütün 6. sınıf boyunca davrandığın o çevik hareketler , birden hızlanmalar , garip konuşmalar , beyaz ve soğuk bir ten!
--Ee kanki bu anlattığın benim ve bu benim normal halim bunca yıllık kankimsin , beni tanımadığını söyleme sakın.
--Salağa yatma Ezio vampir olduğunu herkes öğrenecek!
Bi dakika Neo benim vampir olduğumumu düşünüyodu? Hayalgücü gerçekten gelişmiş...
--Vampir mi ? Abi sen manyadın mı ne vampiri vampirler sadece filmlerde olur... Ama ben sana demiştim o filmleri izleme diye !
--Sen benimle dalga mı geçiyorsun?
Sonra eski atarilere benzeyen bi zımbırtı çıkarıp birkaç düğmeye bastı ve alet köpek havlamasıyla ambulans sireni karışımı bi ses çıkardı.Aleti üstüme doğrulttarak '' bu alet vampirleri insanları ve şeyleri tarar...''(birden duruldu , gözleri faltaşı gibi olmuştu )Ve şaşkın ve birazda sevinçli bir şekilde konuştu ''KURTADAMLARI!'' . Beni bıraktı.
--Ezio sen bir Kurtadamsın !..
Bir dakika kurtadam mı ? Vampir gitti kurtadam mı geldi? Aslında bu çok seyi açıklıyor ;
1.Her ay kendimi ormanda veya bir tarlada kıyafetlerim parçalanmış buluyorum.
2.Banyodayken kafamı kaşırken ayağımı kullanıyorum (garip bir şekilde ayağımı doksan derece kaldırarak ).
3.Kedilerden nefret ediyorum.
4.Et yediğimizde kemiğin iliğine kadar yiyorum.
5.Dişlerim çok sivri.
Evet sanırım bunlar ispatlayıcı sebepler.Neyse biz diyaloga dönelim ;
--Seni bütün senedir takip ediyorum ama bir türlü seni yakalıyamıyordum.Şimdi bunu konseye haber versem iyi olacak.
--Konsey derken ?
--Kurt konseyi.
--Tamam.Ama sana bir sorum daha olacak sanırım ?
--Dinliyorum.
--Babama n'oldu ; yani en son ona doğru gidiyordum ?
--Merak etme ona halısağaya gidiyoruz dedim oda tamam dedi.
--İyi o zaman.Şimdi eğitime falanmı başlicaz ? Eğer öyleyse ben ilk süper zıplama gibi bir şey istiyorum.
--Hayır ilk önce bu tılsımı al , vampirlerden korunmanı sağlar.
--Tamamdır Sensei!
--Ve bana sakın bir daha Sensei deme!
--Okey, tamam.