Nylig etter timen var ferdig var det lunsjpause. Jeg hadde skaffet meg et smørbrød som innholdte kylling, salat, tomat, agurk, ost og dressing. Akkurat i det øyeblikket jeg skulle til å ta en bit av det nydelige smørbrødet mitt, fikk jeg et øye på Thomas. Siden jeg ikke hadde fått studert han i mårest når han sprang fra meg, så såg jeg nøye på han nå siden jeg hadde sjangsen. Han var kledd i svart. Sikkert for det regnet mye ute i dag. Men jeg fikk øye på noe annet rart med han også. "Han har en klokke på arma, dere!", ropte jeg stille til Berta og Katty. "Åsså?", svarte Katty. "Det er jo ikke akkurat bra at han begynner å skaffe seg nye gjenstander når det er jeg som bruker å kjøpe sånt til han!", svarte jeg tilbake. Han bruker vanligvis ikke å gå med klokke. Jeg vet at det var noen som må ha kjøpt det til han. "Det er ingen, bare slapp av", sa Katty. "Hyysj Katty", sa Berta akkurat som hun freste til en katt. "Han må være utro mot deg!", sa Berta. "Det er noen der ute som prøver å ta han ifra deg, han tilhører jo deg på en måte!". Berta hadde et poeng. Jeg visste i det siste at det har vært en annen jente som han er interrisert i. Jeg måtte finne ut hvem denne jenta var.
Jeg var på vei hjem etter skolen og skulle prøve å spionere på Thomas. Ikke at jeg er en psykopat eller noe, men jeg er så nysgjerrig på hvem denne jenta er for noen. I det jeg skulle gå forbi svingen, jeg-og-Thomas-svingen, som jeg kaller den så fikk jeg et øye på han. Han var med en annen person! Hvordan klarer han å skjule ansiktet til denne jenta? Er han redd for å såre meg? Tanker svevde rundt, men jeg måtte bare prøve å vifte unna disse tankene.
Vi hadde kommet til et kvartal, et kvartal som var ved en bensinstasjon. Jeg visste jeg måtte bare gjøre alt for å tyvlytte på hva de snakket om. "Takk for at du følgte meg hjem", sa anonym. Hun hadde en fisefin stemme, så det måtte være ei som ligna på en esel. "No problemo", svarte han tilbake. "Ahh! Så teit! Nå prøver han å snakke fransk for å være søt. Det er så latterlig", ropte jeg litt høyt. Thomas skulle til å kysse henne. Jeg måtte gjøre noe for å stoppe de. "Prosit!" Ropte jeg høyt. Begge snudde seg samtidlig for å se. Jeg gjømte meg bak bilen som var parkert fint ved fortauet. De begge sprang mot meg for å skjekke hvor lyden kom fra. Jeg hadde ikke mye tid å gjømme meg på. Jeg måtte gjøre noe fort for å ikke bli lagt merke til. Under bilen var det fint med plass, så jeg krøyp meg sammen under bilen, presset hendene langs lårene mine og var musestille. Jeg hørte fottrippene komme langs kanten på bilen. Jeg var litt redd, men samtidlig følte jeg meg kul. Akkurat som James Bond som jente. "Hørte du hvor det kom fra?", spurte anonym til Thomas. "Jeg er sikker at det kom fra dette området", svarte han. Det måtte ikke ha kommet fra denne plassen dummeskalle, tenkte jeg inni meg. Han er veldig fjern av og til. "Jaja, samma det, snakkes imorgen!" Ropte Thomas til anonym og gikk inn.
Jeg må finne ut hvem denne dumme eseljenta er før det skjer noe mellom hun og kjæresten min.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stamina (norsk)
MizahStamina er oppvokst med mange hemmeligheter. En og hver dag møter hun utfordringer, men hvordan skal hun klare å takle presset hun møter? Og vil dette ødelegge forholdet mellom hun og hennes drømmegutt Thomas?