Libster Award

9.8K 269 12
                                    

Najpierw chciałabym podziękować za nominację Dean Winchester ;) Wielkie dzięki :)

1. Ulubiony film?

Było ich dużo nawet ostatnio też padło to pytanie, oprócz tamtych dwóch to podobają mi się wszystkie części Underworld i Resident Evil.

2. Ulubiony zespół i ich piosenka?
 
Kolejne pytanie na, które już odpowiadałam ostatnio, więc trudno mi powiedzieć na pewno moimi ulubionymi zespołami są Nirvana, Paktofonika, Pokahontaz, Happysad i ostatnio zapomniałam napisać Strachy na Lachy, ale tak najbardziej to chyba Paktofonika i ich piosenka "Chwilę ulotne."

3. Ulubiony serial?

Na pewno Singielka, Prawo Agaty i czasem oglądam The Walking Dead :)

4. Ulubione anime?

Niestety, ale nigdy nie oglądałam żadnych anime, więc nie odpowiem na to pytanie.

5. Hobby?

W tej chwili moim hobby jest tenis, bo tylko na to mam teraz czas, ale grywam też w piłkę nożną, ręczna i kosza, ale tenis najbardziej się zalicza, bo w niego grywam codziennie :)

6. Co lubisz robić w wolnym czasie, oprócz hobby?

Oprócz hobby lubię rysować no i pomagać tacie :)

7. Kiedy najczęściej piszesz?

Zazwyczaj kiedy tylko mam czas czyli w domu między nauką :)

8. Jak zaczęła się twoja historia z Wattpadem?

Na wakacje szukałam aplikacji gdzie mogłabym poczytać książki no i tak znalazłam Wattpad :)

Teraz najtrudniejsze kogo tu nominować może:
- @Weronkaa
- @smiceXxX
- @olusiaa_568
- @Tears-Of-Asha

No i pytanka:
1. Ulubiony kolor?
2. Ulubiony miesiąc?
3. Ulubiony pisarz?
4. Najciekawsza książka, którą przeczytałyście?
5. Wasze hobby?
6. Ulubiony sport?
7. Czego jesteście fankami?

Powodzenia :)

Najlepsze Teksty EVER IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz