BFF?

1K 32 4
                                    

Hei
Deci,mi a venit brusc o idee
Iar in capitolul acesta vom vorbi despre așa-zisul subiect BFF
Toate cred ca am avut cel puțin una când eram mai mici :)) Dar observi ca se schimba anumite lucruri cu timpul.. Si ca ai mai multe așteptări de la termenul "prieten".
Prieten poți numi acea persoana cu care vorbești orice subiect .
Prieten poți numi acea persoana care te asculta si îți da sfaturi
Prieten poți numi acea persoana care va veni la tine singura fara sa o chemi
Prieten poți numi acea persoana care te suna indiferent de ora doar sa stie ca ești ok.
Prieten poți numi acea persoana care nu te ar lasa balta pentru un băiat.
Prieten poți numi acea persoana care ar lasa orgoliul la o parte pentru tine.
Prieten poți numi acea persoană in care ai încredere deplina.
Nu toți fac diferență intre termenul " prieten" si "cunoștință". Lucrurile menționate mai sus ,sunt printre putinele calități pe care le as vedea la un/o prieten/a. Unele persoane sunt destinate doar sa treacă prin viata ta,nu sa si rămână ,doar ca sa înveți cate ceva de la fiecare. Nu regreta nimic.Totul se întâmpla cu un motiv.
Este diferență de cum privești termenul " prieten" la adolescenta,fata de cum il vedeai când erai mica. Nu e bine sa ai încredere in mulți oameni.Toți ar putea sa te trădeze la un moment dat.În tine ar trebui sa ai cea mai mare încredere prima oara ,iar după in alții. Si când o făci,asigura te ca îți dau destule motive pentru a-ti demonstra ca poți sa le vorbești deschis. Nu trebuie nici sa te închizi in tine,doar pentru ca n ai găsit persoana aia.Dam in alta extremitate daca ajungi sa te închizi in tine,iar asta ti ar face doar rău.
Întrebarea mea este.. Voi după ce criterii va alegeți un prieten?
Daca vreți sa ma întrebați ceva, nu ezitați,ori pe privat,ori in comentarii
Sper ca v a plăcut capitolul..<3

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum