*Гледна точка-Пами*
Качихме се в самолета след като оставихме багажите си. Настанихме се една до друга. Слушахме музика, гледахме Netflix и си говорихме. След като пристигнахме се настанихме в хотела и вече беше време да се обличаме за вечерята. Аз сложих черен леко широк пуловер, бяло накъсано на коленете дънки и дълъг гердан с ключ и обух черни Converse със бели мотиви. Сложих си малко спирала и безцветен гланц за устни. Вързах косата си на висока конска опашка. Теди беше с пола с висока талия на флорални мотиви стигаща малко над коляното и ментов потник прибран в полата. Цвети беше с рокля по тялото. Когато слязохме момчетата започнаха да подсвиркват на Цвети и на нас, обаче на мен и Теди не ни беше особено приятно и и' казахме да каже на момчетата да спрат понеже някой се хранят.
-Искаш да спрат понеже не подсвиркват на теб, нали?
-Ти добре ли си? Щях да се облека курвенски като теб, ако исках да го правят!
-Значи казваш, че съм курва? Пък и да се беше облякла така пак нямаше да те свалят!
Качих се на горе по стаята и докато вървях по коридора забляна в телефона се блъснах в някакво момче.
-Извинявай!
-Не няма проблем! Аз бях винов... Чакай ти да не си Матю Еспиноса?
-Май така се казвам!-и двамата се засмяхме, а той се почеса зад врата.-А може ли да науча твоето има?
-Казвам се Памела.
-Страхотно име! В коя стая си?
-Мерси! В стая 206, защо?
-Аз съм в отсрещната, 212. Супер, вече си имам готина съседка.-изкикотих се като крава.-Искаш ли да се запознаеш с Джак Г. и Шон Мендес?
-Питаш ме дали искам да се запозная със съпруга ми?
-Мислех, че вече ме познаваш.-след което ме целуна по бузата, а аз го ударих леко по гърдите.
-Говорех за Джак.
-До колкото знам май не се е женил.
След като влязохме в стаята започнах да пищя, а Шон дойде и ме прегърна.
-Може ли малко по-тихо?!
Сякаш не говореше на мен и се нахвърлих върху Джак веднага. След това си попищях още малко и си тръгнах. Влязох в стаята на другите момчета. Започнах да се натискам с единия. Не знам какво ми стана.*Гледна точка- Мат*
След около 30 мин. отидох да потърся Пами в стаята й.
-Здравейте, Пами тук ли е?
-Матю Еспиносаа!
-Мдаа. Сега ми трябва Памела!
-Ме за какво ти е тя? Нали имаш нас.-каза русото момиче като ме гледаше от горе, до долу.
-Да, но на мен не ми трябват курви!
-В стая 207.
-Вие почукайте и вижте кой е в стая 212!-и им намигнах.
Когато влязох в стая 207 видях как Пами се натиска с някакъв и веднага я дръпнах.Авторска бележка
Благодаря на хората, които четът историята ми! Обичам Ви! Очаквайте много изненадии! Сладкишчетаа 😘😘