Stojím pred Petiným domom a čakám do kým sa ten tučniak dotrepe dole. Áno tučniak. Tak ju volám lebo raz keď sa pokúsila o duckface vyzerala ako tučniak.,,Už som tu." Oznámila mi moja bff a vtiahla ma do jej hrejivého objatia.
,,Peťa neviem dýchať." zachrapčala som na čo svoje objatie povolila.
,,Už som ti našla jedny šaty." povedala a s úsmevom na tvári odcupitala do svojej izby. No super. Nemám rada šaty tak ale dúfajme že mi našla aspoň nejaké čierne.,,Peťa?" zakričala som na čo odpovedala spätne z jej šatníka.
,,Poď sem!" povedala a ja som pomaly a neochotne vošla do šatníka.
,,Toto si obleč a potom sa mi ukáž!" nadiktovala mi Peťa.
Vošla som do jej izby a pozrela sa na veci. Bolo to nádherné a pri tom som nemusela mať na sebe milión doplnkov.(SIMOMIN OUTFIT)
Keď som už mala všetko na sebe pozrela som sa do zrkadla a div mi nevypadli oči. Po prvý krát v živote som si o sebe povedala, že son krásna.
,,Wow..." vydýchla som na čo som za sebou započula chichot mojej bff.
,,Nádhera a čo hovoríš ty na to moje?" opýtala sa na čo som sa otočila. Klasická červená farba jej vždy sekla. A tak si ju dala aj dnes.(PETIN OUTFIT)
Ani som sa nenazdala a už som sedela v aute na ceste do domu toho najväčšieho narcsica v meste. Cesta netrvala dlho. Asi takých 5 minút. Ako náhle sme už stáli pred domom nejako ma nohy prestali počúvať. Zamrzla som na sedadle spolujazdca.
,,Simona poď!" povedala Peťa a vytiahla ma z auta. Pomaly sme prišli k bráne a otvorili ju. Na záhrade už bola kopa ľudí ktorý sa vlnili do rytmov hudby.V dome to vyzeralo podobne. Všade kam sa pozriete samí ľudia. Otočila som sa, že poviem Peti, že to nezvládnem ale tá sa už točila okolo môjho spolužiaka Filipa. Toto nemyslí vážne. Vážne ma tu nechala napospas alkoholu? Asi to tak už bude.
Prišla som do kuchyne a sadla si na barovú stoličku. Nikto tu nebol. Na stole sa povalovali samé fľaše od piva, whiskey a iného alkoholu. Pomaly som ich všetky prezrela no boli prázdne. Nejako som dostala chuť na vodku.
,,Hej ty!?" zakričala som na prvého okoloidúceho. Na moje nešťastie to bol sám satanov syn. Áno presne tak. Ja som zakričala na Davida. Ten sa iba otočil s úsmevom na perách.
,,Čo si želáš cica?" povedal. Cica? To nemyslia vážne.
,,Cica si želá nejakú vodku." povedala som a žmurkla na neho. Kde sa to vo mne berie?
,,Ako si želáš." povedal a odišiel do špajze. Po pár minútach vyšiel s troma fľašami vodky. Smial sa a očividne mal vo svojej krvy už nejaký ten alkohol. Zo skrinky vytiahol dva poháre a do oboch nalial. Jeden mi posunul a povedal.
,,Na teba cica." usmial sa a žmurkol na mňa. Pohárik som vypila na ex. Horká tekutina sa mi rozplývala na jazyku.
A takto to pokračovalo až som ani poriadne nevedela stať. David Brokolica sa na mňa len so smiechom pozeral.,,Nechceš pomôcť?" opýtal sa s obavami.
,,Mohol by si byť taký milý." povedala som a snažila sa usmiať. No vystrúhala som len nejakú čudnú grimasu. Zasmial sa a zobral ma na ruky. Niesol ma ako takú nevestu.,,Vieš, že si celkom pekný?" povedala som a pohladila ho po líci. Čo to do pekla robím? Ja tu táram samé blbosti.
,,Aj ty si pekná." povedal a zasmial sa. Postavil ma na nohy a odomkol auto. To už sme pri aute? Wow ten musí mať v riti turbo.,,Nasadni prosím." povedal ale ja som opäť stála ako prikovaná.
Asi ho už omrzelo a preto prišiel ku mne a pozrel sa na mňa.
,,Stalo sa niečo?" opýtal sa. Bol taký sexy. Skusla som si spodnú peru a to som už pocítila jeho sladké mäkké pery na tých mojích. Nakoniec som sa odtiahla kvôli nedostatku kyslíka. Do pekla on ma pobozkal!!!!,,Hmmmmmm mali by sme už ísť." povedal na čo ma už viezol domov v jeho aute. Celý čas som bola ticho len sem tam som sa začala z ničoho nič smiať ako taký retard. David sa na mne poriadne zabával. A nakoniec som zaspala. Ani neviem ako.
YOU ARE READING
Texting with Anonym
RandomRaz jej napíše anonym ako dopadne toto zatial nevinne chatovanie?