Fall In Love [ Justin Bieber si Harry Styles ]

649 8 3
                                    

Capitolul 1

''Trezeste-te. Haide Caitlyn sau pierdem avionul!!! '' la cuvintele astea imediat mi-am deschis ochii mici  si caprui si am tresarit cand am vazut-o pe prietena mea cea mai buna, Robyn. ''Haide, n-avem timp de pierdut, sau vrei sa ratam avionul spre New York?! '' imediat cum am auzit cuvintele ei, m-am ridicat din pat si am inceput sa alerg prin casa in cautarea bagajelor, a biletelor de avion si carnetelul meu cu autografe de la toti marii artisti de muzica POP ( Rihanna, Justin Timbarlake, Miley Cyrus, Demi Lovato, o multime de semnaturi ) inafara de doua, doua autografe la care doar visam de cand eram mica, unul al lui Justin Bieber si unul al lui Harry Styles. Mi-am pus repede carnetelul in geanta pentru ca nu plecam nicaieri fara el, m-am imbracat cat de repede am putut si am plecat cu Robyn la aeroport. 

Am facut destul de putin... am trecut de toate controalele si am ajuns la terminal ''Hei, Robyn, aici va trebui sa asteptam 2 ore??!! '' am intrebat-o disperata.

'' Mda....''  mormaie Robyn '' Hai sa mergem la cafeneaua asta, doar nu o sa stam atata timp aici, nu?''

''Hai''. Ne-am asezat, am inceput sa vorbim despre unde o sa mergem si ce o sa facem cand Robyn scoate din poseta doua bilete la concertul One Direction. ''Uite, asta e biletul tau, iar asta e al meu. Avem acces VIP''

''Pe buneee!? asta-i super! merci Rob, nu stiu cum sa-ti multumesc''

One Direction trebuie sa cante maine seara in Los Angeles, iar peste 3 zile la New York

''Haide, trebuie sa ne imbarcam'' am zis cu sufletul la gura

Dupa 3 ore de zbor din Londra, si o sesiune lunga de ascultat muzica la casti, m-am ridicat sa ma duc la baie, in timp ce Rob citea din revista ''Glamour'', cand brusc se aude vocea capitanului : ''Doamnelor si domnilor, mai avem 7 ore pana la destinatie, si vom ateriza pe aeroportul LAX. La cuvintele astea am ramas socata. M-am asezat pe scaun si am intrebat-o pe Robyn ''Ai auzit ce a zis?!'' am zis disperata

''Nu...'' a raspuns cu nepasare

''A zis ca aterizam pe LAX'' i-am zis disperata

''Cred ca ai auzit iar vreo prostie, uite o sa-ti dovedesc'' si se intoarce la locurile din spate. ''Hei, scuze daca va deranjez, aveti idee cat mai avem pana la New York?'' 

Dintr-o data, o voce calda imi strapunde auzul ca o sageata, si simt cum isi atinteste privirea asupra mea desi eu eram cu spatele la el '' New York? avionul asta nu merge la New York, ci la Los Angeles, fetelor ati gresit avionul'' Robyn s-a intors la mine si si-a pus capul pe cotiera. '' Este imposibil. Nu pot sa cred'' a zis ea.

''Vezi, ti-am zis eu Rob!  ti-am zis!'' am zis disperata. M-am intors la baiatul care i-a vorbit lui Robyn si l-am intrebat daca are idee cand e urmatoarea cursa spre New York, iar imediat ce l-am intrebat, ochii lui albastrii mi-au strapuns privirea, era chiar Harry Styles.

Fall In Love [ Justin Bieber si Harry Styles ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum