Capitolul 3

79 4 0
                                    

Cand l-am vazut am ramas complet socata. Nu stiam ce sa fac. Stateam pur si simplu intepenita in fata lui, pana cand Robyn m-a impins spre masina cat de repede a putut. Imediat cum am deschis portiera masinii, l-am zarit pe Justin, care mi-a facut cu ochiul si mi-a spus '' Haide Caitlyn, aseaza-te langa mine''

''Nu multumesc, i-am spus'' simteam cum orgoliul prelua controlul asupra mea, fara sa gandesc ce spun. Normal ca as fi vrut sa ma asez langa el. Ce era cu mine? imediat dupa a intrat Harry in masina.

''Si, Caitlyn vii diseara, nu-i asa?'' m-a intrebat Harry

''Pai, cred ca da...'' am raspuns cu noduri in gat. Ma simteam atat de inconfortabil in preajma lor. Nesigura pe mine, pe orice spun, pe orice gest. Nu voiam sa fiu luata drept ''o fana obsedata''. ''Stati asa.....de unde imi stiti numele?'' am intrebat eu aproape in stare de soc.

''Nu e asa greu cand esti un star pop'' a ranjit Justin.

In scurt timp am ajuns la o vila imensa, cu toate utilitatile posibile.

''Bun venit in casa mea!'' a inceput sa rada Justin si sa ma prinda de mijloc. ''O sa-ti placa aici'' amandoi se purtau de parca Robyn nici nu ar fi existat, iar asta ma deranja. Cand am intrat in casa am ramas cu gura cascata. Tot ce vedeam in jur erau pereti de marmura, mobila de lux, sculpturi, coloane... ''wow'' am spus ''e uimitoare''.

''E destul de confortabila'' a spus Justin si m-a luat de mana. In momentul acela m-am imbujorat puternic, dar am decis sa las orgoliul la o parte. Cand m-am uitat in spate, am vazut cum Harry avea privirea atintita spre mana mea si a lui Justin. Eram constransa de situatie si tot ce mi-as fi dorit era ca el sa faca lafel cu Robyn, dar continua sa se uite la mine si Justin.

Fall In Love [ Justin Bieber si Harry Styles ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum