Rozdział 1

78 4 0
                                    


Ja i Caroline jesteśmy właśnie na balu maskowym w czerwonych sukienkach grając nasze role w zabiciu Katherine,wampirzycy która jest moją i mojej siostry zabójczynią.Miło się odegrać na niej choć w głębi duszy uwielbiam być wampirem i tylko moja siostra to wie gdy ona też tak uważa.Jesteśmy świetne w kontroli i świetnie wyglądamy jedyne co jest głupie jest to że ja i ona utknęłyśmy w wieku 17 lat choć nigdy tego nie lubiłyśmy.A najlepsze dla mnie jest to że mam swoją miłość Damona Salvatore.On też jest wampirem.No dobra ale ... -Lis teraz nasza kolej-zostałam wyrwana z moich myśli.-Oh ok choć-powiedziałam.Tak więc po kilku minutach związanych z zabiciem Katherine ja i Elena podchodziłyśmy do jej auta gdy Damon zajmuje się Katherine,zanim moja szyja została złamana.

-Lis wstawaj-słyszę Elenę.-hgggg-jęczę.Usiadłam na jakiejś obcej kanapie z Eleną gdy w oddali było słychać rozmowy dziewczyny i chłopaka.Gdy zapytałam Elenę o co chodzi ona opowiedziała mi co mówiła jej "Rose" i że ja mam bratnią duszę która się okazało jest jakimś pierwszym wampirem.Który jest moją prawdziwą miłością.Mnie totalnie zamurowało gdy nagle zobaczyłam najprzystojniejszego mężczyznę jakiego widziałam i miałam takie uczucie jakby coś mnie przyciągało do niego.Elijah jak rozumiem super biegiem do mnie nie wiem z kąt pocałował mnie.To był najlepszy pocałunek jaki miałam i czułam się jakby był on moim pierwszym,po kilku minutach przestaliśmy i o czym tylko myślałam to jak zerwę z Demonem.-Hello Kochana-O boże on ma boski angielski akcent.-Hello-tylko to zdążyłam powiedzieć gdy on odwrócił się do Eleny i później Trevor z tego co wiem przepraszał Eli za zdradę a później stracił głowę.A ja tylko myślałam o tym  jak dobrze on wygląda.Oczywiście Elena zaczęła panikować o tym że nas zabierze i wypytywać kamieniu księżycowym.Po tym jak on zahipnotyzował ją aby powiedzieć wszystko złapał ją za ramię a mnie za rękę i poszliśmy z nim by za chwilę być w Damona ramionach i po chwili Elijah miał kołek w sercu a ja całą drogę do domu czułam pustkę w sercu i łzy leciały mi z oczu i przez następne 2 dni nie wychodziłam z pokoju.   

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 28, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

 Lissa Forbs TVDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz