Eser Adı; Remember Me
Yazar; ilayda_147
Kategori; Thor
Bölüm Sayısı; 3
Başlangıç Tarihi; -Tam olarak bilinmiyor-
Bitiş Tarihi; -
Tanıtım; "Buz kristallerinden oluşan kalbim,senin o
sımsıcak gülüşünle çözüldü.Sen Güneş'tin,ben ise Kutuplar'dan daha da
soğuktum.Lakin soğuk, hatırlamama yardım etti.
Soğuk, ne olmam gerektiğine yardım etti.".....
Yorumlama;
Yazarın kaleme aldığı "Thor" Fanfiction kulvarlarında değerlendirilen hikaye henüz yeni ve tamamen oluşum göstermemiş bir hikaye. Buna rağmen düzgün cümleleri ve az sayıda olan Thor ficleri arasında kendini kolaylıkla ortaya çıkarabiliyor.
Hikayede en çok dikkat çeken unsur; Psikoloji.
Hikaye bir suçlunun psikolojisi üzerine oturtulmuşa benziyor. Yavaşça ve sabırla ilerliyor, sıradan cümleler gibi görünebilecek her replikte karakterden bir iz bulabilmeniz en dikkat çekici özelliklerden biri. Başrolümüz olan Roxy isimli kız ve ailesiyle hikayeye başlıyoruz öncelikle. Bu mental bir yolculuk olarak devam ediyor. Sırasıyla kızın iç dünyasını aydınlatıp yaşadıklarına kapılıyoruz. Bir süre sonra hikaye ile bütün hale geliyorsunuz ki artık siz başrol Roxy'e dönüşmüşsünüzdür.
Hikaye unsurlarının güzelce işlenişi henüz üç bölümlük bir hikaye için oldukça başarılı. Akıcılığıda kattığımızda ortaya iyi bir eser çıkabilecek potansiyeldeki hikaye oluşuyor.
Öneriler;
Yazara verebileceğimiz en yegâne öneri bol bol bölüm yazması! Özellikle konuyu biraz daha ilerletmeli ve okuyucunun hayal gücünü oluşturabilecek betimlemeleri aralara serpiştirmeli. Konuya biraz daha gizem katar ve bilmeceler ekler ise hikayenin daha egzotik ve albenili olacağını düşünüyoruz. Bir miktar aksiyon ile de işe devam etmesini öneriyoruz.
Okurlara;
Psikoloji ve suçluluk tarzı anahtar kelimelere ilgili olan okurlara tavsiyemiz olan Remember Me özellikle Thor'a beslediğiniz bir sevgi var ise gözlerinizi kamaştıracaktır. Yolda, sınıfta, parkta veya işte istediğiniz yerde kolayca okuyup hayatın yoğunluğundan kaçabileceğiniz hikayeye sizi davet ediyoruz.
Oylama;
Kapak; 4/5 Imla; 4/5
İçerik; 4/5 Tanıtım; 3/5
Yazım; 4/5 Özgünlük; 5/5
[Siz sevgili okurlara; Eğer kitabınızı burada, yorumlanmış halde görmek istiyorsanız bizimle dm aracılığıyla iletişim kurabilirsiniz. Ayrıyetten profilimizde ki kitap listeleri oluşturulmaya başladı. Örn. bir Hulk Fanfiction'ı yazıyorsanız ve hikayeniz Hulk listesinde yoksa bizimle yine dm aracılığıyla iletişime geçin.]
#BlackCat #QuickAss #lorna #Raven
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Fanfiction Keşif Rehberi
RandomBaşlangıç; 25. 10. 2015 Bitiş; - Marvel Fanfiction kulvarında ki kitapların tanıtımı, değerlendirilmesi, oylanması ve tavsiyeleri. [Kendi kitabınızı burada görmek istiyorsanız dm aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.] #BlackCat #QuickAss #lorna #R...