Bun venit acasa.

154 3 2
                                    

- Nicole !! Grabeste-te odata. ce tot faci?

- Ho nebuno ca vin acum.

Ok deci asta este ce mai buna prietena a mea Denise. O cunsc din copilarie si facem totul impreuna. Mama ne-a dat voie sa ne mutam impreuna. Acum am 19 ani si am hotarat sa ma despart de familia mea si sa stau pe picioarele mele.

Imi lu-am ultima geanta din camera mea si Denise urla ca descreerata din usa casei sa ma misc mai repede. Cobor scariile si o vad cum sta in usa asteptandu-ma pe mine.

-Gata am luat tot.

- Perfect. Haide ai nostri stau langa masina si de abia se abtin sa nu pise ochi.

Am mers pana la masina cu Denise pe urmele mele si mi-am bagat bagajele in portbagajul masini. Asta a facut si Denise si am m-am indreptat spre mama.

-Oh , scumpo. Imi vei lipsi foarte mult.

-Stiu mama. Dar voi veni in vizita. Promit.

O sarut pe frunte si ma indrept spre tata. E stand acolo cu mainile in san si numai avea mult si incepea sa planga. Il iau in brate si il strang tare. El ma copiaza si ma saruta pe frunte.

-Imi vei lipsi gandacel mic. Pe cine mai bat eu la cap toata ziulica?

-Tati, mai e mami si Louise. Si nu uita ca va astept in vizita. Si la fel o sa fac si eu. O sa va vizutez cat pot de des. Promit.

Il strang mai tare si ii dau drumul. Ma duc la Louise si il privesc putin. Apoi se apropie de mine si ma i-a in brate. Chiar daca are doar 16 ani tot mai mare e ca mine. Cu un cap , cine ar fi putut crede ca va fii asa de mare la doar cei 16 ani al lui?

-Frate. Ma sufoci!

Ii spun eu in timp ce slabeste stransoarea. Se uita de sus la mine si ma pupa si el pe frunte.

-Piticotul pleaca. Cine ar fi crezut. Ei bine, eu nu.

Ma desprind din bratele lui si il sarut pe obraz si ma indrept spre masina. Denise a terminat si ea cu iubireala si s-a urcat la volan. Am plecat fara sa ne mai uitam innapoi.

-Yeeeeeeahhhhhh. In sfarsitt. Libeeeeeerrrr!!!

Eu ma uitam la ea speriata. Dar ce sai faci? Asta e ea. Nebuna si cateodata mai proasta de cat oricine alt cineva. Dar o iubesc exact asa cum e ea.

-Aaaaaaaaaaaa. Daaaaaaaaaa. Innnnn sfarsitt. Hahahahaha.

Am inceput amandoua sa radem ca nebunele.

-Nicole?

-Da?

-Uitate pe harta cat mai e.

-Poi sa zicem ca o ora. Pe autostrada asta mai stam 50 de km si dupa 40 pe drum national si apoi am ajuns in Londra.

Si a inceput din nou sa zbiere de fericire. Si eu cu ea,bineinteles ca o nebuna.

Dupa o ora eram in Londra.

Ne indreptam spre casa noastra cand ne oprisem la semafor.

-Iti vine sa crezi,zapacito? Noi doua, o casa nebuna doar pentru noi, si Londra?

-Nu!! Deloc.

Am inceput amandoua sa radem pana cand se facu verde.

Am ajuns in fata casei si acolo eram cu Denise langa mine. Am intrat in casa si iar am inceput sa zbieram. Din cauza ca nici nu puteam sa credem ce faceam acum. Ne mutam singure intr-o casa. IN LONDRA.

-Aaaaaaaaaaa. Mooooor aiciiii tu copiila.

-Stiiu tuu nebunoo. Aaaaaa.

Si am inceput sa tot sarim in casa pana am cazut amandoua ostenite pe canapeaua din living.

Dupa 5 min m-am ridicat si am iesit din casa. Am scos din masina baganele si le-am transportat pe brate pana sus la etajul 1. Acolo sunte cele 2 dormitoare ale noastre. Camera mea era pw partea dreapta a holului iar a lui Denise putin mai in fata pe partea stanga.

Intru in camera mea si incep sa imi bag hainele in dulap. Dupa ce termin ma asez pe pat si privesc tavanul vopsit intr-un alb foarte deschis.

Mi-am indreptat privirea spre geamul din parte stanga a camerei. Era soare afara si nici un .or nu se putea vedea. O zi foarte frumoasa. M-am gandit sa lenevesc aici in pat vreo 15 minute.

Dupa apoximativ 10 minute intra Denise ca o furtuna in camera mea si se urca pe mine.

-Ce faci? Iar stai ca planta fara mine?

-Da probleme?

-Da foarte mari. Este 5 ceasul si eu nu am mancat nimic toata ziua. Si mancare nu avem momentan. Deci ce facem? Mergem la un supermarket sau mancam in oras?

-Poi, aleg varianta cu mancatul in oras. Acum date jos de pe mine si du-te sa te imraci ca mor dee foame si eu.

Se da jos de pe mine si iese din camera mea.

Ma duc sa fac un dus. M-am deszbract de hainele si lenjeria si m-am bagat sub dus. Dupa aproximativ 10 minute ies din baie si ma duc la mine in camera sa ma imbrac. Am ales un maieu negru cu o bufnita pe ea, niste blugi deschisi la culoare si conversi mei albi. Ca accesoriu am ales un lantisor cu o bufnita , o pereche de cercei buburuza neagra si un ceas pe culoarea alba. Parul l-am prins intr-o coada de cal. Machiajul era unul simplu.

Am iesit si am coborat jos in living. Denise nu era acolo. M-am indreptat inspre bucatarie si acolo am vazut-o vorrbind la telefon. Am mers pana la frigider si mi-am luat sticla de suc si mi-am turnat intr-un pahar si l-am dat pe gat. Denise terminase conversatia si se uita la mine.

-Cu cine ai vorbit?

-Cu mama.

-Aha. Si ce a spus?

-Poi m-a intrebat ce facem si cum este in noua noastra casa.

-Aha. Deci mergem?

-Da. Stai sa urc sa imi iau doar geanta si plecam.

A iesit din incapere indreptandu-se spre camera ei. Dupa 2 minute coboara in graba scariile.

-Ok. Haide.

Iesim si ea incuie usa. Intram in masina ea la volan.

-Si unde mergem? Sofisticat sau nu?

-Nu e sofisticat.

-Ok atunci unde?

-Surpriza.

-Oh..k..aa..y..

Dupa 25 de minute ajungem la ...... MCDONALDS? SERIOS?

-Serios? McDonalds?

-Mda. Ador mancarea lor.

-Decand?

-De cand vreau eu.

Am coborat si am intrat..

Chimie PerfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum