De volgende dag wist iedereen het sem en ik waren een stel dus ook liam.
Alleen ergens voel ik nog een heel klein beetje wat voor liam.
Ugh nee zo moet ik niet denken ik heb nu met sem einde verhaal.Het was pauze en ik hoor buiten een zwaar gevecht ik keek uit het raam en het was liam en sem!
Sem word weer in elkaar geslagen dit keer had hij bloed op zijn gezicht ik rend de trap af en rende wanhopig naar sem.
Ik duwde liam van hem af.
"Klootzak wat heb je gedaan" zei ik schreeuwend "nou wil je ook gelijk weten waarom ik hem voor de eerste keer heb geslagen zij hij" hard "ja dat zou mooi zijn" zei ik terug
Hij trok mij aan mijn arm en liet sem daar liggen "sem en ik waren beste vrienden totat hij jou leuk begon te vinden terwijl ik jou al leuk vond en nu il weet dat hij met jou heeft pik ik het niet meer" zei ik zacht
"Maar waarom heb je dan iets met kim terwijl je gevoelens voor mij hebt" zei ik schreeuwend
"Gewoon" zei hij
"Sorry ik weet genoeg ik houd van sem en niemand anders en als nog èèn keer sem aanraakt dan ga je zien" zei ik terwijl ik terug liep naar sem die daar nog steeds lag. "Maar ik houd van jou!" Riep hij nog maar ik negeerde het al mijn aandacht was bij sem de schooldokter kwam rennend aanlopen en vertelde haar alles wat er was gebeurd.
Liam had inmiddels 1 dag schorsing.
Ik ben de hele dag bij sem gebleven hij lag namenlijk in het ziekenhuis.
Hij hield de hele tijd mijn hand vast, hij is zo lief.Op een gegeven moment mocht sem naar huis.
Mijn moeder kwam ons ophalen want sem's ouders waren op zakenreis dus hij woonde voor een tijdje bij zijn oma en opa.
Ik vroeg aan mijn moeder of sem bij ons voor een tijdje mocht logeeren en het mocht.Thuis maakte ik de logeerkamer op en zette wat bloemen neer.
"Dankje ik zou dit nooit vergeten" zei hij met tranen in zijn ogen.
Ik hield weer zijn hand vast en zei: "geen dank"
"Olivia?" Zei hij "ja?"
"Ik houd van jou" zei hij
"Ik ook van jou" en drukte een kus op zijn voorhoofd "slaaplekker" .
En deed de deur achter mij dicht.10! Zoals jullie al konden zien heb ik een liedje toegevoegd
"I Almost Do" van Taylor Swift ik vind het een zo mooi nummer en zeker gepast voor dit hoofdstuk.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet natuurlijk niet te stemmen.
♥♥Riham♥♥(Ps: ik had alleen hoofdstuk 10 beloofd maar omdat het zo leuk is komt er over een uur hoofdstuk 11♡)
JE LEEST
New Romantics (Voltooid)
Teen FictionOliva Benson is een 16 jarige meisje ze is niet echt populair op school. Liam Kingsley is een 16 jarige jongen hij is heel knap en heel populair en meisjes staan voor hem in de rij. Olivia heeft niet echt iets met jongens maar liam vond ze al leuk...