Crrr* nééé je škola. Dobré ráno Emily rekne mamka která vstoupí do mého pokoje. Dobré ráno mamy odpovím. Emily co si dáš ke snídani zeptá se. Asi toasty odpovím.
Mamka:dobře du je nachystat.
Já: OKTím nase debata skončila a ona odešla s pokoje. Ja se šla zatím nachystat asi 5 pět minut sem si vybírala oblečení a nakonec sem si vybrala to první co sem zkoušela což bylo tyrkysovy croptop s nápisem #selfie a k tomu roztrhany džíny. Šla sem do koupelny si udělat svou hygienu a pote sem si na nesla lehký make up který sem pote zapudrovala dala sem si světle růžovou rtěnku a byla sem hotová.
Pak sem šla k zrcadlu a podívala se na svůj cely look. Nebylo to zas tak špatné. Emilyyy zakřičela na mě mamka at už du jest.
Už du odpověděla sem.
Já: Dík
Mamka: nemáš zač.
Ja: mami mohla bis me zavést do školy.
Mamka:Tak jo, ale pospěš si za 10 minut odjíždím.
Já:OK.-------před školou-------
Ahoj Emily. Ahoj mami. Jo a dík že si mě sem dovezla. Nemáš zač Emily.
Tak čau. Čau.Jééé heleme se tady je naše princeznička. Řekl Mike ironicky.
Ja si jich nevšímala a procházela sem kolem nich když vtom mi jeden z nich podkopl nohy a já upadla. Slyšela sem jak se mi všichni smějí. Když sem se vzpamatovala a snažila se vstát už tam nebyli.---------- Ve třídě ---------
Když sem vesla dovnitř všichni se na me dívaly a smály se mi. Ja si jich nevšímala a šla sem si sednout úplně dozadu. Když zazvonilo tak vesla učitelka do třídy. Všichni si v staly.
Učitelka: Dobrý den žáci.
My: Dobrý den paní učitelko.
Učitelka: Sedněte si. Hned když SME si sedly vesel do třídy ředitel a učitelka nam rukou naznačila vztoupete si.
Ředitel: Sedněte si. Vedu vám novou žákyni.Ahoj tady je další díl. Je sice trošku kratší ale snad neva. Doufám ze se vám bude líbit. Prosím dejte vědět jestli mám pokračovat abych to nepsala zbytečně.
Vaše Landy
ČTEŠ
Vadak
FanfictionJe to o holce Emily. Emily nemá žádné kamarády. Z youtuberů ma nejradši Vadaka. V květnu šla na youtubering a stala se tam nečekaná věc.