Sekreterin yanına gittik.Dolabımın anahtarını onda bırakmıştım.Hızlıca dolabıma gittim ve baktm.Hala tasarımım duruyordu.Bu okulda dolabımızın dışını süslememize izin veriyorlar.Dolabım siyah renkti.Üzerinde ünlü metal gruplarının logoları vardı.Güzel sözlerde vardı.Eddie'nin dolabı zebra deseniydi.Üzerine Hakuka Mattata yazıyordu.Dolabının içini temizlemekle meşguldü.Kirill'in dolabı ünlülerin resmiyle doluydu.JustinBieber resmi çok olduğu için ona "GAY" diyorlardı.Bu konuda ona acıyorum.Çantamı dolaba tıktım.İlk dersim olan fizik kitaplarını aldım.Eddie'nin ilk dersi matematik Kirill'inkide Tarih'ti.vedalaştıktan sonra mr.albert'ın sınıfına gittİm.ESıralardan birine oturdum.Sınıfta az kişi vardı çünkü saat erkendi.Canım sıkılmasın diye telefonumu açıp müzik dinlemeye başladım.Galiba kendimden çok geçtim çünkü nerdeyse herkes gelmişti etrafa baktığımda.O an mr.Albert içeri girdi ve o sıkıcı ses tonuyla dersi anlatmaya başladı.Yaşlarıma göre zekiydim ama deris dinlemezdim fazla.Canım cidden sıkılmıştı.O sıra mr.Albert "bayan çelebi bu problemi çözmek istermisiz?"bana bakıyorlardı.Çelebi babamın soyadıydı.Herkes zor söylüyordu tabiki.Ayağa kalktım soru basitti.Hemen çözdüm ve yerime oturdum.O an zil çaldı.haha kurtuldum dedim .Dolabıma gittim.Bir sonraki dersimim İngilizceydi.daska yanımda belirdi.Dashka saçlarını kızıla boyatmıştı.Çok yakışmıştı."SYUTAAAA" sarıldık."Bir sonraki dersin ne "dedi."İngilizce seninkide galiba ingilizceydi" dedim.Gülümsedi"evet gidelim mi?"dedi.Bu safer ben gülümsedim "tabi" yürümeye başladık.Dashka bana okuldaki dedikoduları anlatıyordu.Ve bomba haberi verdi Josh'ın şimdiki dersi İngilizceymiş.Yani aynı dersteyiz demek bu.Sıralarımıza oturduk.Yarım saat dedikodu dinledikten sonra içeri Josh girdi.Yalnız bir tipti ama okulun en yakışıkoı yalnızı.Stella ile takılırlardı.Josh'ın arkadaşları vardı ama o yalnızdı.Onunla arkadaş olmak isteyen çocuklarda vardı fakat o yalnızdı.Garipti teni bir vampririnki kadar soluktu.Gözleri bal rengiydi.kumral uzun saçları.Sanki bu bölümü anlatmıştım.mr.herry içeri girdi.Dersi dinlerken ben yine dalmıştım.Bunu fark eden ingilizce hocam bana sorular sormaya başladı.İngilizcem süperdi herşeyi bilip egomu tatmin ederken mr.harry iyice çöküşteydi.soru maratonu bitince masamda bir kağıt buldum.Dashka yazmıştı."Josh seni kesiyor sen hayallere dalmışsın Syuta....:D" Bireden Dashkaya bakıyor gibi Josh'a baktım.Bana bakıyordu.Kağıdı buruştururken gülüyordum.Josh bana bakmaya devam ediyordu.O sıra zil çaldı ve hepimiz dağıldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life
Teen FictionMerhaba.Ben Melodi Syuta.Burda size gerçek hayat hikayemi anlatıcam.Yaşadıklarımı ve olanları.Bunlar gerçekten yaşadım ve ilk defa yazıya döküyorum.Okursanız sevinirim...