2 BÖLÜM

15 1 2
                                    

Sabah uyandığımda esil yanımda yoktu. ama aşağıdan sesler geliyordu. Aşağıya inmeden önce anneme bakmak istedim ananemin odasına yavaşça girmeye çalışsamda kapının gıcırtısı annemi uyandırmıştı  ona doğru bakıp gülümsedim ama içimde yine bugün beni hatırlayacakmı diye düşünürken bana " KUMSAL " diye seslendi. Anne ben aşağıya iniyorum dedim tam o sırada o da gelmek istedi normalde odasından dışarı fazla çıkmazdı Aslında annem günden güne daha iyi gidiyor bu bütün hafta içrisinde beni hemen hemen her gün hatırlamıştı. Aşağıya indiğimizde esil bize kahvaltıyı hazırlamış kahvsi ve dergisi önünde bizi bekliyordu. günaydın dedim o da bana koca maviş gözleriyle günaydın dedi. Hadi kahvaltımızı yapalım uçağa geç kalacağım dediğimde  esilin yüzü düşne ve yüksek bir ses tonuyla "NEE" diye bir cevap verdi ama bugün onunla planım vardı tamamen unutmuştum. başka zamanda diyemezdim çünkü esil bu akşam gidecekti bir dahada ne zaman geleceği belli olmadığı için bugün onunla olmak zorundaydım . Melteme sordum o da bir günlük seni söylerim işi çıkmış falan derim dedi. ve Esile gelip söylediğimde havalara uçtu hemen hazırlandık ve arabaya bindik.

                                 *************************************************************

Botanik parka varmıştık bile çok güzeldi ve istanbulda yaşadığım halde böyle bir yere daha önce hiç gelmemiştim. zamanımız çok çabuk geçmişti akşam oldu eveimize geldiğimizde esilin bavulu kapınnkarşısında bulunan aynaın önünde bulunuyordu oradan baulunu alıp hmen uçağa yetiştirmeye çalıştım ve oda uçağa bindiktten sonra evime gelip bir güzel uyjuya yattım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kasımpatı BaharıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin