0.0.1

4 0 0
                                    

FACEBOOK'a GIRIS

Sacma topuzumu tekrar bozup yaparken bugünü eglenceli kilmak icin bir seyler bulmaya calisiyordum.

Ve sanirim buldum, iki sene önce asiri populerken actigim movie star planet karakterime girdim ve kendime eglenebilecek birini bulmaya calistim, ayiptir soylemesi karakterim asiri populer.

Iki dakika sonra gelen oyun ici cikma teklifini atan cocugun profiline girdim ve fotografi olup olmadigina baktim, tamam kurbanim en fazla 12 yasinda Natasha Ramanov 'u bile benim diyerek yedirebilecegim bir çocuk.

Mesaj Attim.

Uzun sure oyun icinden konusurken yan sekmeden kendime fake bir facebook hesabi acmakla mesguldum sanirim google da birbirine benzeyen tum sarisin tumblr girl 'lerin fotograflarini indirmis olabilirim tabiî bazi saci renkli olanlarda dail.

Onu Facebook'a Davet Ettim.

Birbirinden farkli onca tumblr girl 'ü kendim olarak yedirmistim. Ve cocugun oyun hesabini tamamen sömürdüm. Konusmaya devam edip onu rezil ederdim ama gelen bir arkadas istegini kabul etmemle duraksadim. Kizin teki beni bir konusma grubuna almisti. Ve ardindan bir arkadaslik istegi daha, daha cok eglenebilecegime gore cocuga ihtiyacim kalmadi,
"Ben Fakeyim"

Evet bu biraz fazla acimasiz oldu ama umrumda bile degil, cocugu engelledim ve gelen arkadas istegine baktim. Umut Akyurek , ilk mesaji atmakta asla cekinmedim ve yazdim.

"Arkadaslik istegi attin, evlenicez"




Y/N; oncelikle sunu soylemek istiyorumki bundan sonrasi tamamen texting olarak yazilicak, ve bu arada hikayenin kurgusu tamamen benim yasadigim olaylara dayali ~~

SIK SIK VE KISA BOLUMLER~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin