Perspectiva Christinei :
23 iulie 2010 . Ziua care mi-a schimbat viata enorm , ziua in care One Direction s-a format , in care ravnitul vis al lui Louis s-a implinit . Ziua care i-a schimbat radical viata , in care de abia pasea ca un bebelus , pe drumul faimei , pe drumul care l-a schimbat complet , facandu-l sa fie un om pe care nici nu cred ca il mai cunosc . Probabil , cea mai urata zi din viata mea de pana acum . Ziua pe care o urasc din tot sufletul meu , dar in acelasi timp o si iubesc pentru ca l-a facut pe Louis fericit , i-a adus ceea ce astepta inca de mic copil , i-a implinit toate visele , l-a facut fericit . In acea zi am vazut cum ochii lui sclipeau ca niciodata . Am vazut lacrimi de bucurie . Am vazut adevarata fericire in ochii lui . In toate zilele : de la auditie pana la sfarsitul X-Factor-ului . In toate aceste zile eu am fost alaturi de el , l-am sustinut sa mearga mai departe chiar atunci cand voia sa renunte , am stat cu sufletul la gura , l-am incurajat . Doar eu si nimeni altcineva . Si dupa tot ce am facut pentru el , iata-ma acum , aici , privind pe geam , 3:45 , cautandu-mi pachetul de Vogue Menthol , in camera mea , locul unde imi petrec o parte din zi , o zi din viata mea mizerabila , care a devenit ceea ce nu credeam ca o sa devina vreodata : un infern , o mizerie . Vreti sa stiti mai exact ce inseamna viata mea ? Ceea ce fac aproape in fiecare zi ? Ok : tigari , alcool , cafea , sex , club , Marijuana , heroina , ecstasy , droguri . Si toate astea dupa ce prietenul meu cel mai bun , cel putin pe care asa il credeam , si poate chiar iubirea vietii mele , Louis , a plecat fara motiv , fara macar sa-si ia ramas bun . Imi urasc viata si nu credeam ca voi ajunge vreodata asa , dar asta sunt eu , nu am putut trai fara el si asta am ajuns : o tarfa penibila , dependenta de droguri , care face ce vrea la 19 ani , asa dupa cum ma considera altii .
P.O.V
Sambata dimineata ..M-am ridicat din pat si m-am uitat la ceas : 13:30 , da , la mine e dimineata . Mi-am luat halatul roz pe mine , papuceii si am coborat in living .
-Tataaaaaaaa ? strig eu in toata casa .
Nici un raspuns . "Unde o fi plecat omul asta ? ma intreb eu . A , da , mi-a spus ca pleaca intr-o delegatie pana in California , cu niste afaceri , deci , e perfect , party all weekend."
Am mers in bucatarie , mi-am pus sa mananc ceva , iar dupa am deschis televizorul pe MTV si m-am uitat la Dismissed , emisiunea mea preferata . Nici nu stiu cand timpul a trecut asa repede . Ceasul era 19:00 si eu trebuia sa vad ce planuri am pentru seara asta . Mda , stiam deja ce va fi : destrabalare ca in fiecare weekend . Telefonul era sus in camera mea si cred ca suna de ceva timp :
" Baby, baby, when we first met
I never felt something so strong
You were like my lover and my best friend "
Era Sabine , fata care s-a mutat la inceputul anului in clasa mea . Mi s-a parut de treaba la inceput , asa ca am devenit aproape cele mai bune prietene . Anul scolar era aproape pe sfarsite si examenele erau aproape . Sabine era o fata superba , numai ca ea era o fata cuminte , o fata devreme acasa , nu o fata rebela , ca mine , care-si face de cap si se imbata in cluburi pana la 4 dimineata .
- Yes princess ? raspund eu la telefon.
- Planuri pentru diseara pumpkin ? intreaba ea .
- Kiss & Fly club .
- Perfect , dar cu o conditie : fara tigari Marijuana , droguri , sex si alte prostii . Si nu te mai imbeti , ca nu vreau sa ajungi la 8 dimineata acasa , direct de la politie , spune Sabine pe un ton serios.
YOU ARE READING
Love Will Remember (A Louis Tomlinson Fan-Fiction)
FanfictionChristina Moore , o fata obisnuita din inima New York-ului , isi pierde prietenul cel mai bun , Louis Tomlinson , care pleaca pe drumul faimei , mandriei si al gloriei , urmandu-si marele vis inca din copilarie , intrand in trupa One Direction , ala...