Boba Fett

55 3 0
                                    

Boba Fett, Jango Fett'in klonu olan Mandalorianlı ödül avcısıdır. Küçüklüğünden beri Jango Fett tarafından eğitilmiştir ve Jango Fett'in genetiği değiştirilmeyen tek klonudur. Jango Fett Jedi Ustası Mace Windu öldükten sonra diğer klonlarla bir süre eğitim almıştır ama sonra başka ödül avcılarıyla çalışmaya başlamış ve Mace Windu'yu öldürmeye çalışmıştır. Ama başarısız olmuştur. Boba Mandalorianlara katılmış ve suç lordu Jabba The Hutt'ın sağ kolu olmuştur. Ayrıca en iyi iş vereni Darth Vader'dır. Vader Boba'ya bir sürü Jedi öldürme görevi vermiştir. Öldürmesi için gönderdiği son Jedi Luke Skywalker'dır. Ama Luke kaçmayı başarmıştır. Boba Vader'a Jedi'ın kaçtığını ve öğrendiği tek bilginin adının Skywalker olduğunu söyler. Darth Vader'ın Luke'un onun oğlu olduğunu o zaman anlar. Vader birkaç yıl sonra Boba Fett'de dahil galaksinin en iyi ödül avcılarını toplar ve onlara Millenium Falcon'ın yerini bulmalarını söyler. Boba Falcon'ı bulmuş ve onu Bespin'e kadar takip etmiştir. İmparatorluk'a Falcon'ın yerini söylemiştir. İmparatorluk Han Solo ve Leia'yı yakalamıştır. Han karbonitle dondurulmuş ve Boba onu Jabba the Hutt'a götürür. Böylece tek işle hem Vader hem de Jabba'dan para almıştır. Luke Han ve Leia'yı kurtarmaya gittiğinde Boba Luke'a karşı koyar. Luke Boba'nın blasterını ışın kılıcıyla keser. Boba kolundaki halatla Luke'u dolar ama Luke ışın kılıcıyla kurtulur. Luke diğer araçtaki haydutlarla savaşırken Boba kolundaki blaster ile Luke'a ateş eder.
Han elindeki mızrak ile Boba'nın jetpack'ine vurur ve Boba'nın jetpack'i bozularak kontrolsüzce çalışmaya başlar. Boba sarlacc'ın içine düşer.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Star Wars 101Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin