2.Chapter| Povratak kući|

176 19 10
                                    

Najgori događaj u danu je povratak kući. Taj scenarij izgleda ovako. Udobno se smjestite film počinje:
Flashback

-"Mama! Doma sam!"-viknua sam mami se nije odazivala.

-"Mama!"-opet sam viknula. Bacila sam torbu na pod i otišla u dnevni boravak. Mama sjedi na kauču i plače! Što je sad bilo?!

-"Mama jel si dobro? Zašto plačeš?"-pitala sam ju zabrinuto.

-"Umro je!"-vikala je. Nije možda da je tata umro?

-"Ko je umro?"-pitala sam ju.

-"Osam...-zamuckivala je- Osam je umro!"- napravi će poplavu koliko plače!

-"Koji Osam? Ko je to?"-pitala sam ju,a ona me pogledala ko da me hoće ubiti.

-"Osam je brat od Ozaka!"-viknula je i plakala.

-"Jer nam je to neka daljnja rodbina?"-pitala sam ju, ona me pogledala i primila za ruke.

-"O kakvoj ti rodbini govoriš!"-izderala se na mene.

-"Hoćeš mi reći zašto plačeš?!"-viknula sam.

-"Pa Osam je umro!"-viknula je na mene.

-"Ko je to!"-viknula sam ljutito.

-"Pa brat oz Ozaka!"-opet je viknula i pogledala prema televiziji. Opet Turska serija, prikazuju nekakav sprovod.

-"O jadni moj Osam!"-nije prestala plakati. Tek sam sad shvatila to je Turčin sa serije.

-"Jer Osam onaj tvoj Turčin?"- pogledala me, ubijala me pogledom.

-"Ne kaže se Turčin nego Turak! Imaj malo poštovanja!"-vikala je, gledala sam ju skroz zbunjeno. Napokon je zašutila.

-"Mama kad će ručak?"-upitala sam ju.

-"Ti vidiš da sam ja u depresiji?!"-viknula je na mene.
Digla sam se sa kauča i otišla u sobu. Nakon nekog vremena opet sam čula plač, potrčala sam u dnevnu sobu.

-"Što je bilo?"-mama je opet bila u suzama.

-"Završila je serija!"- premlada sam za ovo!

Jer bi se moglo biti pod kategorijom Humor? Mogu li dobiti vote i komentar??

Dream FamilyWhere stories live. Discover now