Ηχώ στο κενό(2)

24 2 0
                                    

. . .

Περπατάω μέσα στο διάδρομο του πανεπιστημίου με τον Drake. Μετά από το βραδινό περιστατικό δεν με αφήνει μόνη μου. Είμαι μόνο με 3 ώρες ύπνου. Τα μάτια μου πονάνε και νιώθω εξάντληση. Είμαι βυθισμένη στις σκέψεις μου,και αν και είναι κάπως αγενες αυτό, δεν ακούω τον καημένο τον Drake που μου λέει για το πόσο αγχομενος είναι. Μου λείπει η Αγάπη(η κολλητή μου). Τώρα θα κάθετε μαζί με όλη την παρέα και θα κάθονται στο γνωστό μαγαζί για καφέ.Οι σκέψεις μου σταματούν όταν ο Drake κουνάει το χέρι του μπροστά στα μάτια μου.Μαλλον θα καταλαβε ότι δεν τον άκουγα.

"Ρε Ann,που είσαι χαμένη;"
"Σκεφτόμουν τα παιδιά στην Ελλάδα,μου λείπουν Drake" ξεφύσαω.
"Μικρή σου υπόσχομαι, ότι τα Χριστούγεννα θα πάμε να τους δουμε,μην στεναχωριεσε . Εντάξει;"
"Εντάξει."
"Πάω να μας πάρω καφέ,μπορείς να πας στην τάξη να με περιμένεις."
"Κανένα πρόβλημα."

Καθώς περπατάω προς την τάξη,ένα αγόρι πεύτει με φορά πάνω μου.
"Πας καλα κοπέλα μου;Προσεχε που πας." Μου λέει. Σηκώνομαι από το πάτωμα και τον κοιτάω. Φοράει ένα στενό μαύρο τζιν με μια μπλούζα V. Έχει σγουρά μακριά μαλλιά και πράσινα μάτια.
"Συγγνώμη; Εσύ ήσουν αυτός που έπεσε πάνω μου."
"Κοριτσάκι, εμένα θα προσέχεις πως θα μου μιλάς. Γειά σου τωρα."
Τον κοιτάζω καθώς φεύγει,και ξεφύσαω.Ας πάνε όλα καλά.

Γειά σας,αυτό είναι το δεύτερο κεφάλαιο.Ελπιζω να σας αρέσει.Τα λέμε στο επόμενο😥


Kiss Me Babe(h.s)Where stories live. Discover now