Seluar Kotak

3K 341 105
                                    

Hobigoon^^ is online

Taelien is online

Namjoon94 is online

PinkJin is online

GeniusMinSuga is online

SexyChim is online

PinkJin : Tapi hyung ada sebab kenapa hyung ambil!

Hobigoon^^ : Habestu benda tu tinggal berapa je?

GeniusMinSuga : Tadi masa aku ambil ada lagi sehelai. Tak tahu lah kalau ada yang ambil lagi.

Namjoon94 : Err... Aku ambil helaian yang terakhir tu.

SexyChim : Aduhh. Nanti kalau Kook tanya nak jawab apa?

Taelien : Jujur aje lah.

Hobigoon^^ : Banyak lah kau kita nak jujur. Nanti dia mengamuk, kita yang susah.

GeniusMinSuga : Wajar lah kalau di marah, salah kita juga ambil tanpa izin.

PinkJin : Takpe, nanti aku backup korang. Dia tak akan marah kalau aku yang cakap.

SecyChim : Memang lah xkan marah, hyung kan kesayangan dia -..-

Taelien : Jeles :c

Namjoon94 : Aku lagi lah jeles! Bini aku anja sangat dengan aegi kook tu!

Hobigoon^^ : .....

SexyChim : ......

PinkJin : ....

GeniusMinSuga : ...............

Taelien : ...

Namjoon94 : FINE!!!

Kookie97 is online

Kookie97 : Hyung sekalian~~

Hobigoon^^ : Yo!!

PinkJin : Hi kook! ^^

Kookie97 : Hi Yo! ^^ Korang, aku nak tanya ni.

SexyChim : Tanya apa?

Kookie97 : Korang nampak tak seluar kotak aku? Aku bawak spare 6 helai, enam-enam tak ada. Mana ea? Korang ada nampak tak?

Namjoon94 : Eh?! Takde2!! Kitorang pakai seluar kotak kitorang sendiri!!

Taelien : ^ bodoh amat. Soalan lain, jawab lain.

Kookie97 : Ha? Kook tak tuduh korang ambil. Kook tanya je.

Namjoon94 : Eh?!! Hahah!! Tak tahu tak tahu!!

GeniusMinSuga: Maybe kau salah letak kot boxer kau tu.

PinkJin : Yoongi, berapa kali nak aku ingatkan, panggil boxer tu seluat kotak.

GeniusMinSuga : Ahhh. Sorry. My fault.

Hobigoon^^ : Aku tadi aku nampak Jimin pakai seluar kotak kau!!

Kookie97 : What?!! Seriously?!! Apesal kau pakai!!

SexyChim : AYYYY BUKAN AKU SORANG JE YANG AMBIL OKAY!! HOBI HYUNG PUN SAMA!!!

Hobigoon^^ : AKU AMBIL SEBAB SELUAR KOTAK AKU KOYAK DISEBABKAN KAU!! YANG LAIN SEMUA KAT DOBI!! YOONGI HYUNG PUN AMBIK!!

Kookie97 : YAHH!!!

GeniusMinSuga : Aku mengaku yang aku ambil ^^ Well, even seluar kotak yg aku pakai ni sedikit berbau hapak ^^.

Namjoon94 : MAAFKAN KAMI KOOK!! KAMI TERDESAK!! T.T

Taelien : SELUAR KOTAK KITORANG SEMUA KOYAK SEBAB JIMIN!! JIMIN TADI TERMAKAN LIPAS YG DIA INGAT KURMA!! KITORANG KETAWA SAMPAI TERGOLEK!!

PinkJin : Yahh! Jangan lah guna capslock!

SexyChim : YAH!!! KALAU TAK DISEBABKAN JIN HYUNG TERGORENG LIPAS TU, AKU TAK AKAN INGAT BENDA TU KURMA! BERKEDUT SEMACAM!!

Kookie97 : Wadepak! Euw!!!

PinkJin : YAH!! NAK SALAHKAN AKU PULA?!! SIAPA SURUH TAK SABAR SANGAT NAK MAKAN?!

Kookie97 : Ayyy relax lahh -.- Tak perlu lah gaduhh. Kook bukannya nak marah korang.

SexyChim : Eh abestu?

Namjoon94 : Eh?! Seriously kook tak marah? ._.

Kookie97 : Yapp. Buat apa aku nak marah. Korang kan hyung aku, cuma kalau nak pinjam, bagitahu lah.

Taelien : Jarangnya kook tak marah bila org pinjam hak dia tanpa izin ._.

Kookie97 : Tapi ada masalah sikit dengan seluar kotak yang korang pinjam tu...

GeniusMinSuga : Kenapa?

Hobigoon^^ : Benang tetas ke?

SexyChim : Aku pakai elok je.

Kookie97 : Actually... tu seluar kotak seminggu lepas yang aku masih tak basuh lagi. And ada kat salah satu seluar kotak tu.... ada tahi sikit. Sebab aku terkincit. Kbye xD

Kookie97 is offline

Hobigoon^^ is offline

PinkJin : WARGHHHHHH!!! BUTT AKU YANG SUCI!!!!!

Namjoon94 : WATDE!!!!!!! ARGHHGH!!!

Namjoon94 is offline

GeniusMinSuga : ..... no wonder lah hapak.

GeniusMinSuga is offline

Taelien : GUYS!!! HOBI HYUNG NAKED!!!!!!!!!!

SexyChim : MANA?!!! RAKAM CEPAT!!

PinkJin : HOII KORANG PENTINGKAN BENDA TU PULAK!! CEPAT TANGGALKAN SELUAR KOTAK TU!!!

PinkJin is offline

Taelien is offline

SexyChim is offline

----------------------------------------------------------------------

Haiiiii!!!
Bagi sesiapa yang masih tak dapat catch up SELUAR KOTAK tu apa, actually SELUAR KOTAK tu adalah boxer xDD
So how is it? Maaf lah kalau semakin hambar uyuyuyu u.u

Maaf sebab lambat update! Aku busy sejak jadi Team Editor and Team Paint ni ;-;
Tapi aku akan cuba sedaya upaya untuk update demi potaloves sekalian xD
♡♡ENJOY!!!♡♡

!!AMARAN!! :- CERITA INI HANYALAH REKAAN SEMATA-MATA. TIADA KAITAN DENGAN MEREKA YANG MASIH HIDUP MAHUPUN YANG SUDAH MENINGGAL DUNIA. SEGALA KERJASAMA POSITIF AMAT DIPERLUKAN.

Yang ikhlas,
Popo a.k.a si #HakakGojes ♡♡

[C] BTS CHATROOM [ MALAY FANFIC ]Where stories live. Discover now