Kitabımız 3 kız ağızından anlatılmaktadır... ♥♥
Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum....
BERRA:Evren anadolu lisesinde okuyor. Grubun en ağırbaşlısı ve en melek yüzlüsüdür. Onu seven birisi vardır ama o bunu kabullenmez çünkü kendisi başkasına aşktır. Bu liseyide bu nedenden dolayı tercih etmiştir. Ablası ve küçük kardeşiyle iyi bir ilişkisi vardır. Annesinin bir pastenesi vardır. Berra'da küçüklüğünden beri annesine orada yardım ettiği icin pasta yapmaya bayılır ve oldukça yeteneklidir. Pasta yapmanın yanısıra dans eymeye bayılır. Ve tam bit kore fanatiğidir. Dizilerini ve onları çok sever. Lee Min Hu hayranıdır. Lin ile saatlerce kore sizisi izleyebilir. Köpekleri çok sever . Ama bir köpeği yoktur çünkü annesinin alarjisi vardır. Galatasaraylı...
LİN:
Evren anadolu lisesinse okuyor. Grubun en eyelenceli kişisi diyebiliriz. Onun yanında hiçkimse sıkılmaz. Tek çocuktur. Kardeşi olmadığı için biraz şımarık diyebiliriz ama bu omu dahada yatlı yapıyor. Resim çizmeye bayılıyor ve oldukça yetenekli. Berra gibi kore fanatiģi ve onunla saatlerce kore dizisi izleyebilir. O da Lee Min Ho hayranı. Ve Mira nezaman Min Hu yu sevmediğini söylese onu dövüyor. İki tane kaplunbağası var. Paten sürmek hobisidir Mira ve Berra ile düzenli olarak paten sürerler. Fenerbahçeli...
MİRA:
Evren anadolu lisesinde okuyor. Grubun en uykucu kızıdır nerede olursa olsun uyuyabilir. Başbelası bir ikizi var, en büyük zevki Mira'yı sinirlendirmek olan bir ikiz. Mira 'nın guzel sesi vardir ve gitar çalıyor. Şarkı söylerken huzur buluyor ve bu onun için vazgeçilmez. Büyük bir Vini Uehera hayranıdır. Adını duyunca bile mutlu oluyor. Yüksekten kotkar ve hayvanları sevmez. Lin'in Kaplumbağalarını görünce kaçacak yer arar. Galatasaraylı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN 3 RENGİ
Teen FictionDostların olsada hayat bazen heyecan verici olmaz umarım hayatıma değişiklik getirirsin. Bu kitap üç dostun okul hayatinda yaşadıkları aşkı ve maceraları anlatıyor. Komik ve eğlenceli bir kitap. Çok keyif alıcağınızi düşünüyorum. Keyifli okumalar...