3. BÖLÜM

138 16 7
                                    

LİN:

ÖNCELIKLE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM... TSKLR...

Popoma vuran eli yakalayıp

"Yapma!" diye bağırdım

"Anneye bağrılmaz kalk " diyip aynı hareketi yapmaya devam etti.

"Yaa.. Anne!"

"Kahvaltı hazır kalk:

Gözümden bandımı çıkartıp yatağımın karşısında duran aynama baktım. "Gece birisi görse evi terk eder" diye geçirdim içimden .Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Güzelce bir kuruladıktan sonra banyo dolabımdan hayatda onsuz yaşayamayacağım vişneli rujumu aldım. Hafif bir şekilde sürdükten sonra odama gidip dolabımdan okul kıyafetlerimi aldım. Giyindikten sonra da saçlarımı gevşek topuz yapıp kulaklarımın oradan bir tutam saç bıraktım. Son bir kez aynada kendime göz gezdirip kitaplıgıma yöneldim. Çantamda gerekli olan kitapları koyup aşağı mutfağa indim.

"Sana kaç defa merdivenlerden yavaş in diyorum"

"Düşmem annecim merak etme.." Daha birkere bile düşmedim ama annem sürekli uyarır.

"Babam nerede "

"İşe gitti "

"Erken gitmiş."

"Evet sanada bunu bıraktı" diyip elime bir zarf verdi.

"Bu ne " dedim ağzıma domates dilimini atarken. Normalde bana zarf gelmezdi.

"Mutlu olacağın birşey "merakla kağıdı açtım ve masadan kalkıp dans etmeye başladım.

"İnanamıyorum..."

"Yavaş ol düşeceksin"

"Anne inanamıyorum beni seçmişler" diyip annemin yanaklarını öptüm

"Tamam Lin abartma "

"Tamam sakinim"diyip telefonumdan Mirayı aradım.

"....."

"Ne oldu bilemezsin .."

"Ne oldu ..."

"Fısıltı atolyesine seçildim"

"Birdakka birdakka nasıl?"

"Gönderdiğim resim birinci seçilmiş."

"Gerçekten mi ... Çok sevindim.."

"Sağol.Şimdi Berrayı arıyacağım baye baye "

diyip telefonu kapattım. Ben listeden Berrayı ararken annemde "Deli kız" diye dalga geçiyordu.Berrayıda arayıp bu haberi verdikten sonra kahvaltımı yapıp taxi beklemek için dışarı çıktım. Hala yerimde duramıyordum. Biri beni görse dalga geçerdi. Ama benim tek düşündüğüm şey yıllardır gitmek istediğim kursa şimdi gidebilmemdi. O kursa gidebilmek için yaklaşık kendimi resimle bulduğumdan beri her sene o kursa resim gönderiyordum. Ve sonunda kabuledilebilmiştim .Fısıltı resim atölyesi normal resim kurslarından değildi. Sadece resimde yetenekli olan kişiler alınıyor. Taxi gelince hızlıca düşüncelerimden ayrılıp taxiye bindim.

...

Taxsiden indiğimde karşımda duran manzara karşısında nutkum tutulmuştu. Hayallerimden daha güzeldi. dış duvarlarında bile birsürü sanat eserleri vardı. Kendime gelip tan karşımda dura ismini tam olarak bilmediğim dönen kapıya doğru yol aldım. Tabi benim tabirimce "Dönen kapı"

izlediğim romantik komedi filimlerinde gennellikle kız bu kapıya takılır erkekte ona gülerdi. Bende böyle birşey olsa bile gülecek erkek yoktu. Bu da takılmayacağım anlamına geliyordu. Kendimce. ..

AŞKIN 3 RENGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin