Z pohledu Katniss
Na pódiu stála Effie, spíše ji můžete znát pod jménem Cetkie.. Stála tam, už od pohledu vypadala na to, jako by nám chtěla sdělit špatnou zprávu. Nečekaně ale promluvila ,,Mám pro vás dobrou i špatnou zprávu. Ta dobrá je, že tento rok nebudou Hladové hry, tak jak je znáte, což znamená, že nebudete bojovat s ostatními splátci." Lidé se zaradovali, avšak Cetkie nehybně stála a upřeně zírala do proslovu, který měla připravený na kousku papíru.
,,Naopak špatná zpráva je, že budete moci bojovat v aréně s lidmi z ostatních zemí", udivila jsem se, co to má k sakru být? Řekla jsem si pro sebe. ,,Budete bojovat s lidmi například z Chicaga, nebo školy, známé učením čar a kouzel."
Teď už mi všechno do sebe začalo zapadat, už mi došlo proč na opačné straně stojí lidé, oděni v barvách černé, modré, černo-bílé, šedé nebo v oblečení v odstínech červené. Ti jsou určitě z Chicaga, tam mají frakce místo našich krajů. Černá představuje Neohroženost, modrá Sečtělost, černo-bílá Upřímnost, šedá Odevzdanost a červená Mírumilovnost. Hlavně lidé z posledních dvou frakcí mi přijdou podobní nám, lidem z dvanáctého kraje.
Opodál stáli chlapci a dívky v hábitech, čímž jsem usoudila, že patří do Bradavic, školy čar a kouzel. I tam jsou děleni, avšak ne do krajů nebo frakcí, ale do kolejí. Z mého pohledu jsem ale nepoznala kdo kam patří, protože hábity mají velmi podobné. Věděla jsem ale, že koleje jsou čtyři. Máš-li chabré srdce, odvahu, rytířskost, budeš zařazen do Nebelvíru. Jsi-li moudrý, důvtipný, chápavý a máš-li bystrou hlavu, pak čeká tě Havraspár. Máš-li mravní sílu, jsi-li čestný a ochotný přiložit ruku k dílu, tak Mrzimor je pro tebe ten pravý. Nebo to bude Zmijozel, kde nastane tvá chvíle, aby jsi došel svého cíle. Pro sebe jsem se usmála a představila si, do jaké koleje bych byla asi tak zařazena
Viděla jsem ještě různé lidi, vypadal každý jinak, ale ty jsem nepoznala.
,,Od teď budou po dobu dvou týdnů probíhat výběry do arény v jednotlivých městech", promluvila opět Cetkie. ,,Další dva týdny budete o všem informováni a budete se učit bojovat, každý podle svého, a přesně ode dneška za měsíc budete vpuštěni do arény, lidé z vaší země vás budou informovat, kdy se koná váš výběr. S vámi se uvidím při výběrech, tak se zatím opatrujte. A ať vás vždy provází štěstěna." zakončila svůj proslov.
Ihned jsem vyhledala Peetův obličej, i on se na mě díval. Kývli jsme na sebe, jako že si potom promluvíme.
Když se dav začínal rozcházet, šla jsem za ním a Peeta mě táhl pryč i se strachem v očích. Když jsme došli dostatečně daleko, zastavil mě.
Hleděl mi přímo do očí ,,Katniss, je jasné, že vyberou nás jakožto zkušené splátce. Neboj se, ochráním tě."
Snažila jsem se rozmrkat slzy v očích, ale i tak jsem mluvila ,,Nenechám tě, aby jsi za mě zemřel. Jsme v tom společně. Prosím."
Přikývl ,,Dobře, ale.. Teď mě obejmi." usmála jsem se a s radostí ho obejmula. Odtáhli jsme se a dívali se přímo do očí. Pomalu jsme se přibližovali a dokli se nosy. Teď už jsme na nic nečekali a políbili se.
Takže ahoj! Je tu moje první kapitola tohoto příběhu. Doufám že se Vám líbila. Budu ráda, když zde zanecháte nějaké votes a popřípadně i komentáře. Děkuji. ^^
YOU ARE READING
Aréna smrti jinak?
FanfictionPo tom co se Katniss dozvěděla o jiných Hladových hrách, než jak je sama znala, začínaly pomalu výběry z jiných zemí. Bude zase výherkyní? Aneb co by se stalo kdyby všichni hrdinové šli do arény. By: Ivuss21