1.1

42 6 2
                                    

We bibberen. Niet van de kou, maar wie er voor de deur staat. Het zou Damian kunnen zijn. "Laat het alsjeblieft Damian niet zijn" Zeg ik steeds in mezelf. De deur klink gaat omhoog. Iemand doet de deur los. Ik durf niet de kijken en doe mijn ogen dicht. "Heey, wat doen jullie nou?" Het is Solange maar! "Uhm....We waren net bezig met een nieuw spel die ik heb bedacht!" Zegt Ruben. Ik lach in mezelf. "Dit klinkt echt zo geloofwaardig" "Mag ik meedoen?" Vraagt Solange. "En ze trapt er ook nog in" "Ik wil niet vervelend zijn, maar we moeten de kamer nog opruimen! Sorry Solange" Zegt Mikayla. Solange is wel aardig, maar ze wil bij iedereen horen. Zo irritant. "Jongens gaan jullie ook maar" Knipoog ik naar hun. "Dan gaat Solange ook wel mee" En inderdaad Solange loopt mee. Als de deur dicht is zegt Kayla:"Medelijden". Ik lach. "Nou we moeten nog genoeg doen" Zeg ik. "C'mon" Na een uur zijn we klaar met onze kamer. "Het lijkt net weer als het vorige schooljaar" Zeg ik. Dat was ook wel een leuke tijd, maar door dat gedoe met Damian niet. Damian heeft veel spullen van me gestolen. Waaronder ook een belangrijk familie sieraad. Ik was echt kapot ervan. Maar het leven gaat door. "Zullen we pizza bestellen?" Vraagt Kayla. "Uhm...is goed!" Zeg ik. De deur gaat los. "Natuurlijk weer Solange die op onze kosten kan eten. Omdat ze 'zogenaamd' geen geld heeft" "Ik hoorde pizza" Het is Luke. "Jij maar met je pizza, maar eten jullie mee" Vraag ik. Luke loopt naar de kamer naast ons en haalt Ruben. Zijn gezicht is helemaal zwart. "Hoe heb je dat nou weer voor me kaar gekregen" Lacht Kayla. "Dat doet er niet toe. Maar vind je me zo sexy?" Vraagt Ruben "OMG RUBEN" Lachen Kayla en ik. "Nou antwoord" Vraagt hij serieus. We komen niet meer bij. "Je lijkt op een ontplofte aardappel" Zeggen wij serieus. We moeten daarna meteen weer lachen. "Niet grappig" Zegt hij als hij ziet dat Luke ook mee lacht. "Nou eet je nog mee?" Vraagt Luke als we uitgelachen zijn. "Oké" Zegt hij best pissig. Even later hebben we pizza's en kunnen we lekker hangen voor de TV. "Zet hem effe op het nieuws" Vraagt Ruben die niet meer zo chagrijnig is. "Hij heeft 3 meisjes ontvoerd" Ik schrik. Het zal toch niet.... Ze laten een foto zien van de verdachte. Ik val flauw. Het was Damian..

~"Damian, ik hou van je" Zeg ik. "Babe ik ook van jou, zullen we nu naar jou huis gaan" Zegt hij poeslief. "Ja schat" Zeg ik. Ik ben happy in love. Eenmaal bij mijn huis ga ik op mijn bed zitten. Hij ook. Er valt een dodelijke stilte. Hij trekt me meer op het bed en gaat op me liggen. "Damian doe dit niet, ik ben 15" Huil ik. "Als ik al jouw kostbare spullen krijg" Vraagt hij met een gemeen stemmetje. Dat ik er ben ingetrapt. "O-oke" Hij gaat van me af en pakt al mijn spullen. Ik huil. "Je vertelt niks tegen je ouders, anders gebeurt er iets vreselijks met je" Ik knik. Hij slaat de deur dicht en ik zit nog steeds in bed. Ik huil. Hoe heb ik hem nou kunnen vertrouwen. De deur gaat weer los. Is het Damian weer? Ik hoor geschreeuw.. "Jenn, Jenn, Jenn!"

"Jenn, Jenn, Jenn!" Hoor ik. Ik probeer mijn ogen open te doen. "Ru, Luke ze is er weer" Hoor ik iemand schreeuwen. Wie schreeuwt daar?

____________________________________

"Heey,

I Ik zou me dus op 1 verhaal storten..belofte gebroken. Sorry!!! Ik wil FF een paar verhalen promoten.

DiannaZandstra - (Binnenkort) Wat Als Jij Komt(Bang en Zwanger)
PinguinMaddy - Texting With 5SOS
xFloorrx - We Are Never Ever Getting Back Together
MelLiv - Badboys vs Badgirls
Just6Writers - The Surprise

Deze verhalen moet je sowieso gelezen hebben!

See u

X

OntvoerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu