karanlık dünya 1

33 6 3
                                    


Arkadaşlar yeni başlıyorum hatam olursa lütfen yorumlarınızı bekliyorum.
Sıradan güzel bir gündü kelimesi annesi babasi olan yada zenginlere özgü bir kelime olmali bence çünkü biz kimsesizler güne böyle başlamayiz. Aha lanet müdür geldi. Kalkın lan azar yemeyelim diye başlarız. Yani en azindan ben öyle basliyorum . Şuan 17 yasindayim ama bi güne de günaydın diyerek baslamadim. Basladigimdada yemedigim azar kalmadi. Yurda yeni gelmiştim. Benden büyüklerin odasında boş yer olduğu için orda kaliyordum. Daha sadece 3 yasindaydim. Güne hep günaydın diyerek başlardık. Annem beni hep öyle uyandirirdi. Ama lanet olasi üvey babam beni gözünün önünde öldürmeden önce. Annem babamla severek evlenmiş hatta dedem annemi vermeyince kaçmışlar. Babam evlendikten 1ay sonra bir trafik kazasında hayatini kaybetmiş. Annem hamile olduğunu babam öldükten sonra öğrenmiş. Bu aciya dayanamayıp beni aldirmak istemiş ama babamin tek hatirasi olduğum için kiyamamis bunların hepsini annemin çocukluk arkadaşı Hazal teyze anlatmisti. Ama artik oda yok kanser olduğunu  öğrendikten 3ay sonra öldü. Benim hayatim güzel bir aşkin oluşumuyla basladi ve o aşkın bitişiyle son buldu. Artik yaşayan 17 yasinda bir ölüyüm ben. Artik geri kalan hayatimda okuyup başarılı bir kadin olmak var. Bunun için okumak gerek ama bu kimsesiz bir kiz için ölümsüzlüğü bulmak demek belki de . Ruhumun son bulduğu noktaya kadar ölümsüzlüğün ilacini bulup öyle ölücem. Hikayeye kötü basladim ama ben Ela 17 yasindayim 3 yasimdan beri bu zenginlerin bagislariyla oluşan bir yurtta kaliyorum 8 ay sonra buradan ayriliyorum 14 senelik anilarimi birakip gidiyorum.

Beyenirseniz devam gelicekk😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlik DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin