1.

49 10 1
                                    

Enda et par som bare er ment for hverandre, er nå sammen! Takket være meg.
Jeg går bortover parkeringsplassen mot den hvite Chevrolet'n min. Jeg hadde fått den til 16-årsdagen av mamma, pappa, Terry og Jacob. Terry og Jacob er småsøsknene mine på 10, de er tvillinger. Jeg låser opp bilen og setter meg inn i førersete. Vesken min deiser ned i passasjersetet og mobilen plugget i høyttaleren. Jeg skrur på favorittlisten min på Spotify og rygger ut. Jeg trykker forsiktig inn pedalene og kjører ut av den store parkeringsplassen. Det tar ca 15 minutter å kjøre fra skolen og hjem, men nå må jeg innom og kjøpe middag. Det er bare jeg og tvillingene som er hjemme i helga så da går vi for pizza. Jeg kjører innom pizzariet og kjøper en pepperonipizza og en 2 liters cola.
Jeg venter til pizzaen er ferdig før jeg tar det med meg ut i bilen. Jeg setter meg inn i førersetet og vrir om nøklene. Det tar ikke lang tid før jeg svinger inn i oppkjørselen og parkerer fremfor garasjen. Mamma og pappa er New York for øyeblikket så da er det jeg som bestemmer. Døren til huset er åpen, det betyr at Terry og Jacob har kommet hjem fra skolens så jeg går bare rett inn.

"Hallo, jeg er hjemme, noen som har lyst på pizza?" roper jeg ut og venter på at de skal komme løpende. Som jeg ventet kommer de løpende og omringer meg mens de prøver å gripe tak i pizzaen mens jeg går vaklende mot kjøkkenet med pizzaesken i den ene hånden og brusen i den andre. Jeg får meg til slutt ut på kjøkken og satt pizzaen ned på bordet.
"Kjøkkenet eller stua?" spør jeg men jeg vet allerede svaret.
"Stua!" sier Terry som om det var en selvfølge og Jacob nikker seg enig.
"Ok!" sier jeg og ler. Jeg tar med meg pizzaen, brusen og tre glass ut i stua. Jacob skrudde på tv'n mens Terry hentet servietter. Jeg setter alt ned på salongbordet i glass før jeg setter meg ned ved siden av Terry. De ser på Disney Channel, kanskje ikke mitt første valg men det er koselig å se på gamle serier som gikk da jeg var så gammel som dem.  Nå er jeg jo 17 og har en helt annen type smak for alt, klær, sko, sminke og ikke mist TV- programmer. Jeg spiser 2 stykker før jeg er mett og går opp på rommet mitt.
Jeg sjekker mobilen, ser jeg har fått en melding fra Sophia...

Hei, jeg har ingen lesere enda men det er ikke så rart siden dette er min eneste historie som jeg akkurat har startet på da😂😋

The Love ExpertWhere stories live. Discover now