1."Ludzie wierzą w to, w co chcą wierzyć."
2."Kiedy byłam z Adamem, czułam się wybrana, szczególna-i tym bardzie się zastanawiałam, d l a c z e g o j a ?"
3."-Mia, Mia, Mia-powiedział, gładząc pasma włosów, które wymknęły się z mojej peruki.-To t y mi się podobasz. Ty z dzisiejszego wieczoru jesteś tą samą dziewczyną, którą kochałem wczoraj i którą będę kochał jutro."
4."-Czy nie powinnyśmy zadzwonić do taty?-zapytałam.
Na to się roześmiała.
-Proszę, wystarczy, że mam urodzić d z i e c k o. Nie chcę mieć na głowie jeszcze jego."5."Jak to będzie, jeśli zostanę? Jakie to uczucie obudzić się jako sierota? Już nigdy nie poczuć tytoniu fajkowego taty? Nie rozmawiać cicho z mamą przy zmywaniu naczyń? Nie przeczytać Teddy'emu kolejnego rozdziału Harry'ego Pottera? Zostać bez nich?"
6."-Proszę, Mio-błaga.-Nie zmuszaj mnie, żebym napisał o tobie piosenkę."
7."Każdy związek jest trudny. Tak jak w muzyce, czasem zdarza się harmonia, a kiedy indziej kalofonia."
8."-W tej chwili w poczekalni jest około dwudziestu osób. Część z nich jest z tobą spokrewniona. Część nie. Ale wszyscy jesteśmy twoją rodziną.
Milknie i całuje mnie w czoło.
-N a d a l m a s z r o d z i n ę-szepcze."9."-Nie potrafię sobie wyobrazić, że się nie zestarzejesz, nie będziesz miała dzieci, nie pójdziesz do Juilliard, nie będziesz grać na wiolonczeli przed salą pełną słuchaczy, żeby oni też mogli odczuć ten dreszcz, który ja czuję za każdym razem, kiedy się do mnie uśmiechasz... Jeśli zostaniesz, zrobię dla ciebie wszystko. Rzucę kapelę, wyjadę z tobą do Nowego Yorku. Jeżeli każesz mi odejść, odejdę. Mogę cię stracić w taki sposób, jeśli nie stracę cię dzisiaj. Pozwolę ci odejść. Jeśli zostaniesz."
--------------------------
Następna książka to moja ulubiona, metaforyczna, ale mega smutna. Kto zgadnie w komentarzu, ten dostanie niespodziankę ;)
Do przeczytania już 19.03!
CZYTASZ
Cytaty <3
PoetryW tej książce pojawią się cytaty ze znanych książek. Będą cytaty smutne, śmieszne i prawdziwe...