Chapter 7

43 3 1
                                    

*Σεληνη,Ελλαδα*

Με τον Lucian μιλαμε εδω και καμια βδομαδα ειναι πολυ καλος. Και μου εχει πει κιολας πως με θεωρει ηδη καλη φιλη του. Οχι οτι εγω δεν τον θεωρω αλλα απο παλια εμπειρια δεν εμπειστευομαι ευκολα....

Καθε μερα γνωριζομασταν ολο και πιο καλα.Μεχρι στιγμη εχω μαθει αρκετα για την ζωη του...
Ειναι πολυ ανοιχτος σε εμενα και γενικα εχουμε μια καλη σχεση. Του εχω πει και εγω πραγματα για τον εαυτο μου. Εχω μιλησει μαλιστα και με τον Lucas ο οποιος δςν ξερει τι ειναι τα σουβλακια...Ναι οκ...απλα δεν θελω να φανταστω πως ζει.

Πριν λιγες μερες αφου γυρησα στο σχολειο μετα απο τρεις μερες στο νοσοκομειο ο Ακης μου ζητησε να βγουμε σημερα και λογικα θα πηγενα. Τον πηρα ομως τηλεφωνο για να σιγουρευτω.

"Γεια σου,κουκλα"ειπε με μια βαρια φωνη.
"Γεια, τι κανεις?"
"Μια χαρα ειμαι, εσυ?"
"Και εγω μια χαρα, ισχυει για σημερα ?"
"Φυσικα, που θες να παμε?"
"Εμμ δεν ξερω..καπου παντως χωρις κοσμο"η αληθεια ειναι πως ηθελα να πηγεναμε σε κανα παρκο η κατι τετοιο να κατσουμε μονοι μας
"Θες να παμε σινεμα?"
"Εμμ ναι ωραια τι ωρα?"
"Θα δω και θα σου στειλω μηνυμα"
"Αα ωραια"ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο

Αφου μου εστειλε την ωρα και τα υπολοιπα ειπα να στειλω στην λαιλα.

*Θα βγω με τον Ακη σμρ*της εστειλα
*Ωωω ωραια. Θλω λεπτομεριες το βραδυ που θα γυρισεις*
*Οχι που δεν θα το ελεγες*
*Χαχαχα ελαα ρεε*
*Καλααα βρε,βγαινω τωρα γιατι πρεπει να ετοιμαστω*
*οκ ντολμαδακι* μου ειπε με το ονομα που μου ειχε βγαλει.

Πηγα στην τουαλετα και εκανα μπανιο, στεγνωσα τα μαλλια μου και μετα τα ισιοσα.
Εκανα ενα απαλο make-up και μετα πηγα στην ντουλαπα να δω τι θα φορασω. Ειλικρινα δεν ηξερα τι να φορεσω. Πηρα ενα σχιστο τζιν που ηταν αρκεταφαρδυ και το λατρευα. Ενα μπλουζακι κοντο πανω απο τον αφαλο μαυρο, που ηταν λιγο χυχτοτο πισω. Φορεσα τα μαυρα superstar μου και εβαλα κωλονια.
Η ωρα ηταν 8:25 σε πεντε λεπτα θα ερχοταν να με παρει και δεν ειχα τελιωσει ακομα. Εβαλα γρηγορα 3-4 δαχτυλιδια και εχωσα το κινητο μου στην κωλοτσεπη.

Αμεσως χτυπησε το κουδουνι και κατεβηκα κατω.

"Γεια" του ειπα
"Ουαου εισαι πανεμορφη"ειπε με ανοιχτο το στομα.
"Χαχαχα ευχαριστω"
"Θες να παμε με τα ποδια?"
"Ναι αμε δεν εχω προβλημα"

Αφου φτασαμε στον κινηματογραφο μπηκαμε στην αιθουσα και καθησαμε διπλα διπλα.
Η ταινια ηταν ρομαντικη και εγω η ιδια απορω πως την ειδε αυτη ο Ακης.Πολυ ωραια παντως.

Διπλα απο το σινεμα ηταν ενα παρκακι και πηγαμε και πηγαμε και καθησαμε για λιγο.

"Λοιπον πως παει" μου λεει
"Μπα τιποτα τα ιδια"ειπα με χαμηλη φωνη.
"Τι εχεις " με ρωτησε και μου ακουμπισε τι χερι του στο προσωπο μου. Τον κοιταξα στα ματια και μου χαμογελασε.Μου κοιταξε τα χειλι μου και με πλησιασε. Τοτε πλησιασα και εγω. Ενιωσα τα απαλα χειλια του να ακουμπουν τα δικα μου. Ανταπεδωσα και εγω τοτε το φιλι. Οι γλωσσες μας χορευαν εναν χορο που δεν ειχε τελος.
Απομακρυνθηκα πρωτη και κοιταξα το χωμα.

"Τωρα εμεις..?"ειπαμε και οι δυο μαζι και γελασαμε

"Αμε εσυ θες..." ειπε και τον κοιταξα με ματια που μιλαγαν απο μονα τους.

"Πρεπει να γυρησω τωρα" ειπα και κοιταξα την ωρα.

"Ναι, ναι φυσικα θα σε παω εγω" μου ειπε και με πηγε σπιτι μου.
Κατα τη διακρεια της διαδρομης δεν μιλησε κανενας.

Οταν μπηκα στο σπιτι μου αλλαξα ρουχα και εφτιαξα μια σαλατα να φαω.
Πηρα το κινητο στα χερια μου. Ειχα ενα μηνυμα απο τον Lucian.

*Που χαθηκες εσυ σημερα*
*Χαχα ειχα βγει* απαντησα αμεσως και περιμενα την απαντηση.

*Ααα μια χαρα.Καλα περασες ?*
*Ναι....*
*Τι εχεις ?*
*Τιποτα πρεπει να παω για υπνο, Καληνυχτα*ειπα και απενεργοποιησα το κινητο μου.
Ειμουν ψοφια. Επλυνα τα δοντια μου και μετα πηγα για υπνο.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Internet LoveWhere stories live. Discover now