Joker ruhlu Polyana

25 1 3
                                    

Yine uykusuz kalmıştım , bedenimin sınırlarını test ediyormuşcasına . Canımı sıkan uykusuzluk değil , uyuyunca gecmeyecek olan ıztırabımdı.... İyice arabeske bağlamışım , bu nasıl giriş.

4. duvarı yıkmakta fayda var. Bunun ne anlama geldiğini bilmeyenler için kısaca özetleyeyim . Hani bazı filmlerde basrol oyuncuları filmin içinde kameraya donüp sizle konuşuyormuş gibi konuşur , sahneyle ilgili bi şeyler anlatır . Bu romanda da bu durum söz konusu . Misal koyu eğik biçiminde yazılmış olanlar bunu ifade edecektir . bir nevi kahramanin kendi dilinden seslenmesi gibi . İlerleyen bölümlerde anlarsiniz ne demek istediğimi .

Rüyalar artık bir liman görevi görmüyordu . Aksine dev dalgalar ortasında kalmış bir gemiyi alabora edecek bir fırtına misaliydi . Her şeyden kaçmak yerine hiç bir seye bağlanmamayi daha güvenli bulmuştum . Ama bu dile kolay geliyordu . Zor olanı kimse secmez , sadece zorunda bırakılır seçmeye . Bazılarımızsa seçtiklerini zorlaştırırlar .Oysa ki her seçim zorunludur . Çünkü her şey zıttı ile var olur . En basitinden aydınlık demek ile karanlığın varlığını kabul ediyoruz baştan . Böyle olunca her an seçim yapmak zorunda kaliyoruz . "Yapmasak olur mu " demek bile bir seçimdir . Yani kararsızlıği , korkaklığı , kaçışı , ... seçiyoruz .
Yerel seçimlere hazırlanıyorum sanki , siyasete mi atılsam .
Ve bu eylemleri gerçekleştirirken kimleri etkileyeçeğini seçemiyoruz çoğu zaman . Farkında olmadan başkalarının seçme hakkını ellerinden alıyoruz o an . Seni seçtim pikachu uu !!! Bu da onların kaderi oluyor . Ben kendim olmayı istediğim halde başkası gibi görünmeyi seçmedim . Buna zorunlu kalmıştım . Diğer türlü olduğum gibi gözükseydim , şimdi burada olmazdım , belki de varolmazdım , olamazdım . Toplum bunu kaldımazdı. Ama artık toplumun bu yaptırımı büyük bi felaketin fitilini ateşlemişti çoktan . Parti zamani .

Joker Ruhlu PolyannaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin