Cover // Jannemiek_Goos

115 11 2
                                    

Titel: Don't blame me! [NL]

Auteur: Jannemiek_Goos

Genre: Chicklit, avontuur & actie

Korte inhoud:

Brigitte Henderson [16] is misschien wel het raarste en wisselvalligst persoon in de hele wereld. Thuis is ze een meisje met heel veel kinderlijke kwaaltjes en droomt ze over Kawaii, cupcakes, eenhoorns enzo. Maar een stap buiten het huis en ze veranderd van top tot teen. Zelfs haar naam. Iedereen ziet haar als de Bad Girl van de stad. Ze doet wat ze zelf wilt, vecht op straat, gaat naar de school wanneer ze zelf wilt en zit in een bende. En geef toe dat is vragen om problemen en gevaar. Twee ontvoeringen, een moord en talloze dreigementen heeft ze achter de rug. Maar ze staat nog steeds sterk en dominant op haar plaats. Ze beheerst alle vechtsporten van kickboksen tot ninjutsu. Iedereen is bang voor haar, vereert haar en ligt aan haar voeten behalve één iemand. Diegene maakt haar zelfs belachelijk. Dan Mascarpone de zoon van de maffia baas in de stad die naast die van hen ligt. Aartsvijanden zijn het en misschien nog wel meer dan dat. Alles proberen ze om elkaar dwars te zitten. Vanuit het diepste uit hun hart haten ze elkaar. Maar je weet wat ze zeggen: Haat ligt dichtbij liefde. Toch?



< C O V E R >

< C O V E R >

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
CoversWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu