Medya; Masal'ın elbisesiHala eskisi gibi karşımda bana bakıyor gülümsüyordu. Oturduğu yerde kalktı ve bir anda bana sarıldı.
"Özlemişim."
"Hala eskisi gibi misin?"
"Açıklamaya çalıştım fakat be-"
"Bunu konuşmak istemiyorum. "
"Mmm peki benimle yarınki partiye katılmak ister misin? Eski günlerin hatrına.."
"Düşünürüm"
"Numaramı biliyorsun"
Göz kırparak uzaklaştı.
Evet. Bu adam benim ilk aşkım. İlk sevgilim. İlk öptüğüm insan. İlk sevdiğim, onunla sevmeyi öğrendiğim insan o. Fakat beni bırakıp arkadaş kalmak istediğini söyleyene kadar...
Şimdi nasıl oldu da İzmire geri geldi bilmiyorum. Uzun zaman olmuştu görmeyeli.
***
Evet öğlen oldu ve ben bu saate kadar uyuyordum.
Gönderen; Eris
13.12
Düşündün mü?
***
Gönderilen; Eris
Evet. Biraz kafa dağıtabilirim sanırım.
***
Gönderen; Eris
Aferin ufaklık ;)
***
Gönderilen;Eris
Sg
***
Gönderen; Eris
Ahahahahahahah 22.30 da hazır ol ;)
****
Saat 22:18 ve ben hazırlanmış erisi bekliyorum.
Siyah dar mini bir elbise giydim ve karşımdaki aynada kendime bakıyorum.
Birden kapı çaldı.Kapıyı açtığımda karşıma bir adet Eris vardı. Kapıyı açmamla bir ıslık patlatması bir oldu.
"Vay anasını bu nasıl güzellik "
Göz devirmekle yetindim.
"Hadi düş önüme."
Merdivenlerden inip arabaya bindik.
***
Geldiğimiz yer bir club'dan çok farklıydı.
Bir villada parti veriliyordu. Yaklaşık 200 kişi vardı. Aralarından geçip içkilerin olduğu yere girdik. Birer kadeh şarap alıp dans ettik.
Herkesin kafası çok güzeldi. Herkes sarhoşluğun verdiği cesaretle cesurca dams ediyordu.
Birden içeride bir gürültü ve ardından silah sesleri duyuldu. Ben ne olduğunu anlayamadan sırtımda bir acı hissettim ve sonrası ise karanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLISLERDE AŞIK OLUR
Teen FictionOkul, gelecek, sevgili değildi tek sıkıntılarım. Benim sıkıntım içimdeydi, en derinimde.