-Poziv-

58 7 0
                                    

Cara P.O.V

"Caraa,ustaaj!!"neko glasno govori i ometa me u mom predivnom snu."Ajde,Caraaa!"opet!Argh,pa ko bi drugi bio nego moj brat Ed,Ugh,šta sad sad hoće.Polako otvaram oči te nekoliko puta trepćem kako bih izbistrila vid.Ugledam svojeg brata koji sa rukama na kukovima stoji pored mog kreveta i očito da čeka da ustanem.Polako se uspravljam i sjedam,protegnem se i napokon pogledam u Ed-a očekujući da mi kaže glupost zbog koje me probudio."Slušam"kažem jedva i zijevnem jednom.Ispružio mi je nekakvu bijelu kovertu i čekao da je uzmem."Šta je to?"upitala sam."Otvori pa ćeš vidjeti"rekao je i pružio mi opet kovertu koju sam uzela.Polako sam je otvorila,kao da će nešto izletiti iz nje,uzela bijeli papir i otvorila ga.Počela sam čitati:

"Gospodine Sheeran,pozivamo vas da učestvujete u ovogodišnjim Brit Awards i da budete dio ovog spektakularnog događaja.Također,ovom prilikom pozivamo i vašu sestru,gospođicu Sheeran da prisustvuje i bude vaša pratnja i podrška na ovom događaju.Bilo bi vas lijepo vidjeti a pogotovo vašu sestru koja je dizajnirala većinu haljina koje će nositi naše gošće.Bit će nam čast ako se pojavite.Hvala vam na pažnji i vidimo se! :) "

Zatvorila sam kovertu i pogledala u Ed-a koji je čekao moj odgovor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zatvorila sam kovertu i pogledala u Ed-a koji je čekao moj odgovor.Samo sam se nasmijala i klimnula glavom "Ovo.je.super!"vrisnula sam i bacila mu se u zagrljaj.Nasmijao se glasno."Huhh,dobro je..Mislio sam da nećeš htjeti.."rekao je polako dok me je još uvijek grlio.Odvojili smo se jedno od drugog."Hajde ti se obuci a ja idem da dovršim doručak"rekao je izlazeći iz sobe."Ookej,stižem za 10 minuta!"rekla sam te krenula u svoje kupatilo.

"Ookej,stižem za 10 minuta!"rekla sam te krenula u svoje kupatilo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stala sam pred ogledalo i pogledala svoj odraz.Izgleda da će mi trebati dobar tretman da ovo dovedem u red do dodjela nagrada.Umila sam se hladnom vodom kako bi se razbudila te uzela četkicu za zube i oprala ih.Brzo sam nakon toga uskočila pod tuš i nabrzinu nanijela šampon na svoju kosu a potom i gel za tuširanje na svoje tijelo.Nakon tuširanja sam obukla obiću odjeću i uputila se prema kuhinji.Već sa stepenica sam mogla namirisati slasan doručak koji proprema Ed.Sigurno se pitate gdje nam je služavka ,ali nama ona ne treba.Hvala Bogu pa imamo svoje ruke i znamo sami sebi napraviti da jedemo.Samo je malo teže kada je u pitanju ćišćenje kuće, ali ss i za to snađemo pa pozovemo nekoliko projatelja..Ušla sam u kuhinju i Ed me je spremno čekao mene za stolom.

×Can We Try?×(H.S.)Where stories live. Discover now