Yaren: 24 yaşında çok güzel bir kızdır. Tek hayali şarkıcı olmak. Bir de sevgilisiyle mutlu bir hayat kurmak. Kılık kıyafetine çok dikkat eder. Şu anda son konservatuar sınavına hazırlanıyor. Arada kendi şarkı sözlerini kendi yazıyor. Annesi babasını öldürmüş sonra vicdan azabına dayanamayıp yaren 9 yaşındayken intihar etmiştir.
Yaren de sokaklarda büyümüştür. Yılmamış okulunu bitirmiştir işte son sınavı kalmıştır. Tek başına müstakil bir evde kalıyor. Ferdi ile sevgililer. Ferdi'yi çok seviyor.
Ferdi'nin hırsız olduğunu biliyor ama bir şey demiyor çünkü ferdi'nin çok iyi biri olduğunu biliyor.Karlos: 27 yaşında çok yakışıklı biridir aynı zamanda da çok çapkındır her gece başka kızla birlikte olur. Hayali at çiftliği açmaktır. Şarkı söylemeyi da sever ama şarkı sözü yazmayı daha çok sever. Annesi Sanem babası kandemirdir. Ama anne babası ayrıdır.
O da babası gibi hırsızlık yapıyordur. Kandemirlerle kalıyordur. Aşka inanmaz ya da inanmak istemez. O olaydan sonra.........( olay ilerleyen bölümlerde)Ferdi: 26 yaşında yakışıklı biridir. Tek hayali kendi şiir kitabını çıkarabilmektir.
Annesi Sanem babası kandemirdir. Ama anne babası ayrıdır. Yani karlos'un kardeşidir ama aralarında bir yaş olduğu için abi demez. O da hırsızlık yapar. Kandemirlerle yaşar.
Yaren'e sırılsıklam aşıktır. Onun için canını bile verir.Derya: 25 yaşında güzel bir kızdır. Tek hayali oyuncu olabilmektir. Annesi ve babası ölmüştür. Babası Kandemir'in en yakın arkadaşı olduğu için derya'yı yanına alıp büyütmüştür. Bahadırla sevgilidir ama onu sevmiyordur. Ferdiyi seviyordur. Ferdi'yi kıskandırmak için onunla çıkıyordur. O da hırsızlık yapıp Kandemirlerle kalıyordur.
Bahadır: 25 yaşında yakışıklı biridir. Bilgisayar mühendisidir. Ama emir almayı sevmediğinden işini yapmıyordur. Hırsızlık yapıyordur. Daha çok adamları o buluyordur. Babası Kandemir annesi sanemdir. Tek hayali tekrar mutlu bir aile olmaktır. Derya'dan hoşlanıyordur ama sevip sevmediğini o da bilmiyordur. Çünkü kalbi hala eski sevgilisi özge'dedir.
Kandemir: 50 yaşında karlos, ferdi ve bahadır'ın babasıdır. Derya'yı kendi kızı gibi görür. Hırsızlık yapar. Tek hayali çocuklarını mutlu edebilmektir.
Sanem: 45 yaşında karlos, ferdi ve bahadır'ın annesidir. Kandemir'in hırsız olduğunu öğrenince ayrılmış. Çocukları ona bırakıp Amerika'ya gitmiştir.
NOT: Ekip daha Yaren'i görmemiştir sadece ferdi'nin anlatımıyla biliyorlardır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kalp
FanfictionBir kalbe kaç kalp sığar ? Iki kalp aynı kalpte yaşayabilir mi ? Bir adam kardeşinin sevgilisine aşık Bir kız iki kalp arasında kalmış Esas kıza aşık olan bir adam Karlos-yaren-ferdi Sadece sevdiği adam başka kızla çıktığı için bir adamın duygularıy...