Kau berada di perpustakaan untuk mengulang kaji.Nasib kau baik kerana hanya ada kau dan seorang lelaki yang berada di perpustakaan tersebut.
Kau memerhati lelaki tersebut.Sungguh kacak.Dia mempunyai ciri-ciri lelaki idaman kau.Mulai sekarang lelaki tersebut menjadi crush kau.
Kau memandang lelaki tersebut.Dia mula mengalas beg dan membawa sebuah buku bewarna merah keluar dari perpustakaan tersebut.
Kau mula mendekati meja yang diduduki oleh lelaki tadi.Buku-buku yang ada di meja tersebut semuanya berkaitan dengan photography.Kau sudah dapat mengagak yang dia adalah salah seorang ahli kelab tersebut.
Buku yang berada di bawah majalah ELLE menarik perhatian kau.Itu buku nota milik lelaki tadi.Kau menyelak halaman pertama.Tertera ID pelajar lelaki tersebut.
Name:Park Chan Yeol
Class:5-1
Kakao id:yeol_pcy
Email:yoda61@gmail.com
Tiba-tiba datang satu tangan mengengam erat pergelangan tangan kau.Kau menoleh.'Chanyeol sanbae...'
"Sunbae..Mian..Mianhae."kata kau sambil menunduk beberapa kali.
Kau pantas menuju ke meja yang diduduki oleh kau tadi lalu mengemas barang milik kau dan keluar dari perpustakaan tersebut.
S
K
I
P
Malam
Kau sekarang berada disebuah bar(bukan kelab) yang terkenal di bandar Seoul.Kau berada disini pun atas ajakan rakan sekelas kau.Kau duduk dengan senyap berhadapan dengan senior lelaki di sekolah kau.
"Mian..I'm late."orang yang ditunggu-tunggu akhirnya datang.Kau menoleh.
'Chanyeol sanbae...'
Kau menunduk malu apabila mata Chanyeol tidak lepas memandang kau.Kau hanya mampu tersenyum ke arah Chanyeol.Pipi kau pula sudah lama membahang.Jantung kau apatah lagi,sudah laju mengepam darah ke seluruh badan.
"Ermm..Okay,kita akan mulakan game.Korang pilih barang kami dan orang yang memiliki barang yang dipilih oleh korang akan menjadi pasangan korang."kata salah seorang daripada Sanbae kau.
Dia meletakkan PSP,pen,mp3 dan sebuah kamera DSLR Canon.Kau memilih kamera DSLR Canon tersebut.Didalam hati kau sudah berdoa beribu kali agar Chanyeol Sanbae menjadi pasangan kau.
Kau menundukkan kepala kau,sementara sunbae lelaki sibuk bertukar tempat untuk duduk bersama pasangan mereka.Kepala lau diangkan setelah kau berasa ada seseorang menepuk lembut bahu kau.
Kepala kau diangkat.Alangkah terkejutnya Kau.
Kwang~kwang~kwang~
Siapa agaknya pasangan Kau?
YOU ARE READING
My Boyfriend Is A Charming Guy[Chanyeol][NC]
RandomPerjumpaan antara senior dan junior di perpustakaan.Si junior telah tertangkap menyukai si senior.Tetapi apakah reaksi si senior? Park Chanyeol as Chanyeol Ahn Hae Ryung as Kau