Thanks ya miss CikBurungHantu
Anyeong! Ni kali pertama saya tulis novel. hope novel ni menjadi. Sya harap korang akan suka novel ni.... Hope jugak korang akan support ya! *:D Saranghae~~~
Don't forget to left the comment ya! ^_^
Selamat membaca~~~
*********************
"Auchhhh!!! Eh? Joesonghabnida!!!" Aku membongkokkan badan beberapa kali kemudian tunduk untuk mengutip kertas yang berterabur di atas lantai. Aku kembali memandang ke arah orang yang aku langgar tadi.
"I'm sorry.. Neomu mianhaeyo..." Aku membongkan bandan lagi tanda ingin meminta maaf. Tanpa berkata apa-apa lelaki itu terus berjalan tanpa mempedulikanku. Kurang ajar punya pakcik! Aku yang tertunduk-tunduk macam nenek tua minta maaf dia boleh buta bodoh aje? Lantaklah!
"Jangnim! (buta)" Dia berpaling kemudian tersenyum sambil berkata dengan sinis. Kemudian terus berlalu.
"Wah!!! Sesuka hati kata aku buta! Aku bukannya sengaja gila!" Arggghhhh salah akau jugak bangun lambat. Semalam ketawa berdekah-dekah layan Running Man. Kan dah lambat? Aku mengerling jam Baby-G di tangan kananku. Ahhhh mati aku.. mesti Prof. Sun Hee marah. Haiiiya!
Aku berjalan selaju yang mungkin. Dan akhirnya sampai juga aku kat depan dewan ni. Mintak-mintak Prof. tak masuk lagi.
Aku membuka pintu dewan di hadapanku ini. Fuhhh! Selamat Prof belum sampai. Aku mengambil tempat di sebelah rakan karibku Aisha.
" Weyh! Apesal lambat?" Tanya Aisha. Aku hanya tersengih. "Ni mesti sebab kau tidur lambat lagi kan semala?" Sampuk Sabrina. "Ha'ah. Hehehe..." Tiba-tiba dewan yang bising menjadi senyap. Patutla... Prof. dah masuk...
"Anyeonghaseyo! Today we have a new lecture and i will let him introduce himself to all of you." kata Prof. Sun Hee sambil tersenyum. Aku memandang ke arah pensyarah baru yang dimaksudkan oleh Prof. Sun Hee itu. Eyh??? Mamat poyo tadi tuh? Aloohai.. Malangnya nasib aku!~~~
"Anyeonhaseyo. Cheoneun Jung Il Hoon imnida. I will teach you in engineering subject." Apesal la mamat ni ajar dalm bidang engineering pulak? Dah la bidang ni aku paling suka. Ishk! Lantaklah! Asal aku dapat lulus bidang ni sudah!
"Yah! Handsome jugak Prof Jung tu kan?" Tanya Sabrina sambil tersenyum. What? Dia kata mamat poyo tuh handsome? Eiii geli aku! "Handsome ape ke bendanya? Baik tak payah kalau x reti hormat orang! Ahhh! Buang masa lah cakap pasal dia...." Aku menggalas beg converse hitam ku dan bangun tanda untuk keluar dari dewan. Rimas!
"Yah! Eodiya?" Tanya Aisha. Aku berhenti lalu berpaling memandang Aisha dan Sabrina sambil tersenyum jahat. " Waeyo Chagi? Wanna follow me?" Aku menjongketkan kening. Aisha dan Sabrina terkejut beruk apabila mendengar aku berkata begitu. Amik kauuu hahaha!
"Yah!! JEBAL!!!! Tolonglah jangan sebut perkataan chagi tu depan aku. Nak terrrr muntahhh!" Hahaha padan muka. Aku berpaling dan terus meninggalkan mereka yang buat gaya entah pape tuh. Huh malas nak layan.
~~~~~~~~~~
Sorry chapter ni pendek... I will continue it in the next chapter...Wait for the new chapter ya~~ Thank you for reading! Hope korang suka!
Dan jangan lupa comment.^_^
YOU ARE READING
Saranghae Mr.Lecture
RandomSemenjak Aleeya terlanggar pensyarah baru, Danish Jung Il Hoon di Seoul National Universiti hidupnya menjadi huru-hara. Setiap kali berjumpa pasti akan bertengkar. Kadang-kadang isu yang didebatkan tidaklah besar sangat. Hidup Aleeya menjadi s...