Ik ga proberen deze boek elke Zaterdag te updaten maar dan moeten jullie me wel herinneren want anders vergeet ik het.
- 5 maanden later
Locatie : Zwangerschaps Kliniek
Tijd:11:15
Perspectief: Maylie'AnneIk loop de kliniek binnen en meld mezelf bij de balie even later wordt ik geroepen en loop ik met een klein vrouwtje mee naar een klein kamertje met een bed en een echo machine ik ga liggen op het bedje en trek me shirtje omhoog de vrouw wrijft een blauw gel over me buik " Dum Dum Dum" "Wat is dat?" vraag ik nieuwsgierig "Dat is het hartje" ik knik even later blijft ze staan op een plekje "Je krijgt een Meisje!" ik glimlach en kijk op het schermpje als ze klaar is veegt ze het gel van me buik en geeft me de echo foto's.
ik loop de kliniek uit en stap in me auto en rij naar de ikea ik loop naar binnen en haal spullen voor de baby ik woon nu op me zelf dus ik kan alles hallen wat ik wil , als ik klaar ben loop ik naar de kassa en betaal me spullen ik loop met de karretje naar me auto en laad alles in de kofferbak als ik terug loop om het karretje terug te zetten zie ik de jongen van de KFC ik draai me snel om en loop naar mijn auto.
Ik start me auto en rij naar de stad ik parkeer me auto en pak mijn tas , ik loop eerst naar de H&M en dan naar de zara en primark ik loop nog even snel naar prenetal en haal nog een paar babyspullen als ik klaar ben loop ik naar me auto en zet als in de auto ik stap in en rij weg net wanneer ik de andere kant op wil komt er een auto keihard tegen me aan alles wat ik aan denk is nu als mijn kindje oke is dan wordt alles Zwart.
Kort iknow maar ik had in een lange tijd niks geplubiceerd dus alsjeblieft! 😊.