Ráno mě probudil paprsek slunce který mi šimral na nose.Promnula sem si oči a podívala se na kalendář.Je sobota,což je super,mám plno času pro sebe.Teda doufám,rodiče jsou v práci.Chodí i v sobotu a neděli,ale vrací se docela brzo.Nebylo by to poprvé,co na mě vybafli ráno s dovolenou a vzbudili mě z krásného snu.Zdálo se mi,jak natáčím na youtube.Lidi na mě ukazovali,když mě potkali a s úsměvem mě zdravili.Fanoušci se na akcích ušlapávali a vráželi do sebe,aby dostali podpis nebo abych se s nimi vyfotila.Kéž by se mi takový sen zdál víc.
Zapla jsem notebook.Není to zrovna blesk,mezitím bych obsadila Ameriku.
*Potom na fb*
Karel Kovář si vás chce přidat do přátel.
Já:Co chceš?Známe se?
On:Náhodou jsem na tebe narazil a ze srandy ti poslal žádost o přátelství :D
Já:Ty vtipálku ;) nějaká sázka? -_-
On:Promiň,já nechtěl aby ses naštvala.Ahoj.
Já:Ne počkej,tak jsem to nemyslela.
...
On:Takže si semnou chceš psát? ;D
Já:To si ještě rozmyslím.Co si chceš najednou psát? ;) :D
On:Já ani nevim.
Přijmula jsem žádost a pojížděla si jeho fotky.Už mi došlo,proč mi byl povědomý.Je to youtuber Kovy!Proboha.A já si s ním psala jak největší fiflena.Takže v klidu,nádech,výdech a buď klidná.Třeba se ti to jen zdá.
*Cink*
On:Likuješ mi fotky jak šílená 😜 Jseš tu ještě?
Já:Jsem tu.Fotky likuju ani si to neuvědomuju.
On:Divim se,že si nedostala hysterák z toho,že si píšeš s youtuberem.
Já:Upřímně,dostala.Skákám tu v pokoji radostí jak největší magor.
On:Aha :D Já už musím,mám nějakou práci.Ahoj
Já:Ahoj
Koukla jsem se na hodiny a zjistila,že už je půl dvanáctý,čas na oběd.Sešla jsem dolů a z ledničky si vyndala pizzu.
"*"
„Jsem doma!" zařvala na mě máma.
Ilík Pleslá:Čau kámoško
Já:Čaues :D Ani neuvěříš kdo mi dneska odepsal
Ilík Pleslá:Kdo?😺
Já:Kovy!
Ilík Pleslá:Kdo to je?
Já:To si děláš srandu 🙏 Pusť si nějaké jeho video 😹
Ilík Pleslá:Ok 😝
Jenže v tom mi přišla smska...
Neznámé číslo:Zahrajeme si hru na kočku a myš.