SiGARAM

47 2 3
                                    

Bugün günlerden sali en sikici günlerden bir gün kafam hiç iyi degil hemen eve gidip bi sigara yakicam derse bir hoca geldi dinleyecek gibi degil hemen dersten ciktim eve geldigimde ise heryerin eve ben zer bu hali yok taplayacaktim ama gözüm keserse bu arada sigaram bittimisti kafayi yiyecektim hemen markete gittim bide sigara gelmemisti adami bugazina yapistim sizin gibi bakkalin ben..... Demeden kankam geldi adi buse beni zarzor o ayirdi ve .... Bara gittik barcidan nihayetinde sigara bulmustum bi cekite ikinciyi yarilamistim coktan sarhos bi sekilde eve gittik kendimi yataga attim kendimi .Ertesi gün okula gidip kahvaltimi yaptim hemen derse gittim bu sefer hica degisikti dersten sonra eve gidip kafayi buldum ...Cumartesi gunu alisverise gittim bi moda pantulon bide bira ve sigara aldim otobus beklerken bi sigara yaktim otobus gelince bindim herkez bana bakiyordo emolugum dikkat cekiyordu hiç yüz vermedim indikten sonra caddede gezindim canim cok sikilmisti bir bankta uyuya kalmisim orada sabahlamisim .Gine en sikici gün yine sali ama bu sefer öyle degildi günüm iyi geçmisti hiç sigara yakmadim ondan heralde bugün böyle geçti bakalim yarin sigarasiz olacakmi bence bu sefer beceremem imkansiz neyse yarin olsunda o zaman düsünurüz gece birden yataktan firladim bi bira actim cok iyi geldi iyiki açmisim ilacim o benim onsuz yapamam o benim gelecegim o olmadan evdenkafayi yerim simdiden bana iyi geceler yarin sigarasiz yapamayacagim anlasildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sigara KolikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin