Mahallemizin adi "Bizimkiler Mahallesi"dir.İnsan ailesinden bahsederken bizimkiler diye bahsetmez mi? Evet bu mahallede herkes herkesin ailesidir.Annesiz babasiz ablasiz abisiz kardessiz kimse yoktur bizim mahallede.cunku annesizlerin annesidir"Hafize anne"kusleri baristirir, bekarlari evlendirir,her turlu karisiklikta orta yolu bulur. babasizlarin babasidir "Necmi baba",her turlu sikintimizda yardima kosan basimiz derde girerse hemen yetisen.mahalle gencliginin ablasidir"nermin abla", mahallenin catlagidir o zaten.canin mi sikkin git nermin ablaya aninda getirsin neseni yerine.Agir abimiz var tabii bir de "Osman abi"hocalarla mi takistin,paraya mi ihtiyacin var Sevdigine mi acilamiyorsun hemen bulursun onu.Mahallede lise caginda gencler agirliktadir kimse kimseye yamuk yapmaz genc kizlari citi piti delikanlilari serseri merttir bizim mahallenin iste bu yuzden "bizimkiler mahallesi"dir adi.Bu mahallede sakinlik denen seyi unutun,hep bir telas hep bir cumbus vardir.Bizimkiler mahallesi hepimize buyuklerimizden mirastir bu yuzden bu mahallenin bizim en buyuk hazinemiz oldugu bilinciyle buyutulduk hepimiz.Elbette her insan icin yasadigi ortam cok degerlidir ama bir baskadir mahallemiz bizim icin.Asla dusunmez kimse mahalleden tasinmayi, buyuk bir yere gitmeyi...Bu zamanda kolay degildir cunku bu kadar sicak bu kadar samimi herkesin birbirini tanidigi bir mahalle bulmak.Olumu de birlik icinde dugunude, bayrami da birlik icindedir bizim mahallenin.hele ramazanda iftar aksamlari... bulunmaz hicbir yerde boyle huzurlu neseli ortam.Mahallenin meydaninda her aksam kurulur o koskoca iftar sofrasi ve hicbir zaman kadroda eksik olmaz.Herkes bilir eger o sofraya gelinmezse ya da gec kalinirsa Hafize annenin uzulecegini Necmi amcanin kizacagini...Bayramlari da bir baskadir bizim mahallenin.Zaten tertemiz olan mahallemiz arife gunleri mutlaka bastan temizlenir genclerle,cocuklarla,ablalarla,abilerle...Bayram namazindan sonra yine o meydanda bayram kahvaltisi yapilir,ilk Hafize anne ve Necmi amcayla bayramlasilir.Mahallenin cocuklari bayram harciklarini alirlar.Dugunleri de bir baskadir bizim mahallenin herkes dugun tarihini yaz mevsimine alir cunku kapali alanda dugun yapmayiz biz.Dugun sabahi meydandaki o koca cinar agaci ve cevresi genclik tarafindan suslenir,anneler yiyecekleri hazirlarken babalar dugun alanini ayarlarlar.Sandalyeler,ses sistemleri,masalar,dugun pisti,nikah masasi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizimkiler Mahallesi
Teen FictionBu kitap cok eski ama bir o kadar da sicak samimi bir mahalleyi anlatmaktadir.