Prietenia

21 5 0
                                    

Prietenia are rost?
"Uitate in stânga. Uitate in dreapta. Acum gandeste. Nu trebuie sa regreți momentele impreuna cu familia ta. Ei sunt parte din viata ta.". Asa imi spunea un prieten. Ma gandesc des cum ar fii daca dintr-o data mi s-ar schimba destinul. O alta familie, o alta viata, alte sentimente, alte trăiri. Ar fi cu totul si cu totul altceva. Multi prieteni imi spun ca pot sa pierd ce imi este mai drag. Momentele sunt importante. Vroiam sa va spun ca si prietenii iti dau sfaturi mari si importante chiar daca prima data cand le auzi par niste prostii. Ele nu sunt.
Astazi, vreau sa va spun ceva. Gândiți-vă bine. Daca esti pârâcios, rau la inima, egoist nu iti va iesi nimic bun daca faci asta dar, daca esti bun la inima, harnic, ascultător etc. Vei fii fericit de ce ai facut. Tu trebuie sa fii ca îngerul Lui Dumnezeu.
Prietenia
Prieteni
Prieten
Prima data iti faci un PRIETEN. Apoi doi sau mai multi PRIETENI. Apoi se formează PRIETENIA. Asta este evoluția. Asta vreau sa va arat. Vreau sa va dati seama ca familia si prietenii te vor ajuta cel mai mult in viata. Te vor ajuta la greu.
Despre prietenii mei...ce sa va mai spun..nu mai am multi si regret ca majoritatea s-au mutat. Acum eu sunt bine.
Atat pentru azi.
Povestea continua...
Autor:Cristi Munteanu
😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜

Prietenia are rost? Sau dragostea?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum