Z pohledu Laury:
"Božeee! " Zařvala jsem z postele na ten vymatlanej uřvanej budík!
"Sakra! " jak jsem mohla zaspat?! Bleskurychle jsem se šla osprchnout a vyčistit si zuby. Plácla jsem na sebe trochu korektoru s řasenkou. Bylo léto, tak jsem si na sebe vzala pastelově-lososové šaty s puntíky a k tomu bílé Converse. Vyjdu před dům.... "Aaarggh! " vyjekla jsem po tom co jsem si uvědomila, že jsem si na posteli zapomněla mobil.
Super, konečně jsem se vyhrabala z domu! Do školy dojíždím autobusem. Jen tak tak jsem ho stihla. "Uff" oddechla jsem si, když jsem seděla v autobuse. Dala jsem si do uší sluchátka a začala koukat z okna. Dveře se už pomalu zavíraly, ale na poslední chvíly do nich ale vběhnul nějakej týpek v roztomilý košily s květinami. Ano, vážně se mi to líbí.
Dál jsem si toho nevšímala a pokračovala jsem v civění z okna na ubýhající silnici. Dlouho mi to ale nevydrželo, ten kluk co dobíhal autobus mi poklepal rameno a řekl mi: "Ahoj, je tu volno?" "Joo je" odpověděla jsem mu. Po chvilce ze sebe vyloudil: "Já jsem Dean, jak se jmenuješ? " vykulila jsem na něj oči "Já-já jsem L-Laura" zakoktala jsem na odpověď. Usmál se. Dál jsme žádný rozhovor nevedli.
Konečně tady. No... jeej! První den v první škole. Strašně se mi stýska po mé nejlepší kamarádce Sofii :(.
******************************
Ahojkyy. Tohle je první část nového příběhu točící se kolem střední školy. No... Dál mě nic nenapadá tak... Ahoj u příští části ^^
*LittleShaaark*
ČTEŠ
Problems On High School
Teen FictionVše se odehrává v Miami a.... Vlastně to nemá ani žádného hlavního hrdinu