*2*

297 16 11
                                    

Po dlhšej dobe ďalšia časť :3

Videla som tam Matúša.... Maťo tam obchytkával voláku blondínu....
Teraz mi to všetko do seba zapadá , prečo nechodil do školy , prečo mi nezdvíhal mobil , prečo mi neodpisoval.... To všetko kôli tej blondíne.... Prišla som k nemu a dala mu takú silnú facku až ma aj dlaň zabolela.... Sima a Karel na mňa len pozerali s otvorenou pusou.... "To pre túto kurvu si nechodil do školy, nezdvíhal si mi mobil a neodpisoval na správy ?!!" .... Zjapala som po ňom že by ma bolo počuť až na koniec sveta ( xDD )... "Ale Melissa ja ti to vysvetlí"... "Nemusíš mi nič vysvetľovať , všetko som pochopila ... Matúš je koniec nemám už viac sily na tento vzťah... Aj tak sa stále len hádame a neveští to do budúcnosti nič dobrého" .... "Takže ty sa so mnou rozchádzaš Melissa ??" ... "Áno" ... Povedala som mu a odišla s plačom domov ... Sima a Karel za mnou bežali, no nedobehli ma ....

Prišla som domov nikto nebol doma ... Zas... Rodičia stále v práci... Čo už no ... Išla som do svojej izby ,a hodila som sa do postele a tvár si zaborila do vankúša a rozplakala som sa ako malé dieťa...

Karel aj Sima mi volali no nezdvíhala som im mobil ...
Cítila som sa úplne sama ... Prišla na mňa depresia ... A tak som išla do kúpeľne a zobrala si žiletku a zarezala si ju do žíl ... ( ale nie úplne ) ... S plačom som sa ďalej rezala...

"Už to sou dva týdny co Meliss nepřijela do školy... Co ak se jí něco stalo ... Co ak si něco udělala ?" ... Povedal Karel... "Neboj sa Karle Melissa taká neni , ona by so kôli nemu nikdy nič nespravila... Myslím ... Tedá hlavne dúfam " .... Odpovedala Sima ... "Ja když nájdu toho bastarda ho zabiju " .... " Karle ukľudni sa .. Veď dnes po škole pôjdeme pozrieť Melissu" .... "Okay no ... "

Karlov pohľad

Škola se skončila a začali se prázdniny... Co mnew velice těší..
Spolu ze Simou jsme zašli do obchodu s občerstvením a koupili jsme Melisse něco pod zub .... Přijeli jsme k Melisse domů.... Dveře nám otevřela její máma a řekla že Meliss je nahoře v svojí ložnici.... No když jsme přišli do její izby... Pochytila mně zlost na toho bastarda....

Ták 377 slov ... Viem zas o ničom časť :') ale čo už no ... Tak zas u ďalšej časti .. A ahoooj :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Real LoveWhere stories live. Discover now